arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۹

بیشترین درخواست‌های جراحی زیبایی در سال ۲۰۲۰

با وجود شیوع شدید کرونا در سراسر جهان باز هم تعداد متقاضیان جراحی‌ های زیبایی کم نیستند. در این میان متقاضیان جراحی‌های مختلف به مرور زمان تغییر می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 


با وجود شیوع شدید کرونا در سراسر جهان باز هم تعداد متقاضیان جراحی‌های زیبایی کم نیستند. در این میان متقاضیان جراحی‌های مختلف به مرور زمان تغییر می‌کنند.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، بر اساس آمار‌های انجمن جراحان زیبایی ایالات متحده، برخی جراحی‌ها طی سال ۲۰۲۰ طرفداران بیشتری دارند:


اصلاحات چشم

طی سال ۲۰۲۰، درخواست‌های متمرکز بر چشم مانند لیفت ابرو، بوتاکس و مژه‌ها روندی رو به رشد را تجربه کرده است. به گفته ملیسا دافت، جراح مستقر در منهتن، این روش‌های درمان را بسیار رایج می‌بیند. او می‌گوید تقریباً شاهد افزایش ۳۰ درصدی افرادی هستیم که درخواست تزریق در قسمت میانی و بالای صورت را دارند و اغلب این درخواست‌ها شامل لیفت ابرو است (نوعی بوتاکس که مستقیماً در زیر ابرو تزریق می‌شود تا قوس ابرو را بلند کند). درخواست برای بوتاکس پیشانی نیز روند رو به رشدی را تجربه می‌کند.

 

 جراحی زیبایی

تزریق ژل لب

با وجود این که استفاده از ماسک رایج شده است، اما باز هم تقاضا برای تزریق ژل لب رایج است. دکتر دافت می‌گوید: «جای تعجب است که مردم هنوز برای تزریق لب درخواست می‌کنند. من فکر می‌کردم که درخواست برای جراحی‌های پرکننده لب بسیار کم خواهد شد، زیرا مردم لب هایشان را زیاد نشان نمی‌دهند (زیر ماسک)، اما مردم در واقع از این زمان برای امتحان چیز‌های جدید استفاده می‌کنند.»

لیپوساکشن

به گفته دکتر دافت، لیپوساکشن یک روش تهاجمی‌تر برای از بین بردن چربی است که بسیار محبوب شده است. البته لیپوساکشن بسیار هزینه بر است، اما باز هم با رشد استقبال رو به رو شده است.

نظرات بینندگان