arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱

نجات معجزه آسای مردنظافتچی پس از سقوط از طبقه سوم به کانال آب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک کارگرنظافتچی که در حال تمیزکردن قسمت بیرونی شیشه های پنجره طبقه سوم ساختمانی اداری بود، پس از سقوط به داخل کانال آب توسط آتش نشانان نجات یافت.

محمدرضا وکیلی رییس ایستگاه ۱۱ آتش نشانی تهران با بیان اینكه در پی وقوع این رخداد شهروندانی که ناظر این حادثه عجیب بودند سراسیمه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفتند و تقاضای کمک کردند گفت: ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز آتش نشانان ایستگاه ۱۱ همچنین گروه امداد و نجات ۱۲ را ساعت ۱۱:۵۰ روزگذشته به محل حادثه در خیابان «میرداماد» روبروی ساختمان اسناد ملی اعزام کردند.

وی با بیان اینكه بنابه اظهار شاهدان، کارگر نظافتچی در قسمت سبد بالابر چرخ دارایستاده و سرگرم پاک کردن شیشه های طبقه سوم یک ساختمان اداری بود که ناگهان بالابر به یک طرف واژگون شد، افزود: در این حادثه نكته جالب آن است كه بالابر به سمت کانال خیابان واژگون شد و مرد کارگر به هنگام سقوط به داخل کانال آب با عمق بیش از سه متر كه داخل آن آب جریان داشت، افتاد.

وکیلی گفت: آتش نشانان به محض رسیدن با نردبان به داخل کانال وارد شدند و فرد سقوط کرده را که از این حادثه جان سالم بدر برده بود با استفاده از برانکارد به بالای کانال انتقال دادند.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه بلافاصله «محمد – ب» ۴۳ ساله را برای انجام کارهای درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

وکیلی علت اولیه بروز حادثه را عدم رعایت موازین ایمنی به هنگام بکارگیری بالابر ذکر کرد و افزود: تحقیقات بیشتر در این خصوص همچنان از سوی کارشناسان آتش نشانی ادامه دارد.
نظرات بینندگان