arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

استاندار سمنان: کاهش کرونا با پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی ادامه یابد

استاندار سمنان گفت : روند کاهشی میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان با همراهی مردم در پرهیز از تجمع و دورهمی‌های خانوادگی به ویژه در شب یلدا باید ادامه یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار سمنان گفت : روند کاهشی میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان با همراهی مردم در پرهیز از تجمع و دورهمی‌های خانوادگی به ویژه در شب یلدا باید ادامه یابد.

 علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در استانداری، از روند باثبات شیوع کرونا در استان سمنان خبر داد و بیان کرد : به مدد تلاش بخش بهداشت و درمان و همکاری اقشار مختلف مردم ، میزان ابتلا به ویروس کرونا در سطح شهرستانهای استان روند نزولی دارد و امید است باز هم شاهد تبدیل وضعیت رنگ بندی شهرستانهای استان و کم‌رنگ‌شدن شرایط خطر طی روزها و هفته های آینده باشیم.‌
وی با قدرشناسی از مشارکت مردم و به ویژه اصناف و بازاریان برای همکاری با ستاد مدیریت مقابله با کرونا گفت : در حال حاضر سه شهرستان میامی ، سرخه و آرادان در وضعیت زرد و بقیه شهرستانهای استان نیز در وضعیت نارنجی قراردارند.‌
استاندار سمنان افزود: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا از روند نزولی ابتلا و کاهش میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در استان سمنان اظهار رضایت و بر ضرورت همکاری بیشتر مردم با ستاد ملی و همچنین پرهیز از تجمعات و به ویژه دورهمی های خانوادگی تاکید شد.
آشناگر با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و خطر تجمعات و دور همی های خانوادگی گفت : بر اساس مطالعات انجام شده ، بیشترین میزان ابتلاء به کرونا در دورهمی ها و نشست های خانوادگی اتفاق می افتد.

استاندار سمنان با تاکید بر این نکته که احتمال تغییر رنگ بندی های شهرستانی و قرار گرفتن در مرحله خطر بسیار زیاد است، از مردم استان خواست با رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از برگزاری آیین های شب یلدا به روال گذشته ، تلاش شود تا وضعیت شهرهای استان در حال باثبات باقی بماند.
استاندار سمنان با قدردانی از همکاری تمامی اقشار مختلف مردم در اعمال محدودیت ها عنوان کرد : محدودیت های کرونایی با توجه به رنگ بندی اعلام شده از امروز شنبه ۲۲ آذر ماه آغاز می شود و تا جمعه ۲۸ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

 ایرنا

نظرات بینندگان