arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹

صبحانه خبری / اول صبح این خبرها را از دست ندهید / ماجرای گروگان گیری در قم / تجمع مردم تبریز در مقابل کنسولگری ترکیه / هشدار درباره تورم شدید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

فوت ۲۲۳نفر دیگر به خاطر کرونا - در یک‌روز اخیر ۲۲۳نفر به خاطر کرونا در ایران فوت کردند و مجموع جانباختگان به ۵۱۹۴۹ نفر رسید. همچنین با شناسایی ۸۲۰۱ بیمار جدید مجموع مبتلایان به ۱۱۰۰۸۱۸ نفر افزایش یافت.

واکنش اروپا به اعدام زم - اتحادیه اروپا و فرانسه، که در سال‌های اخیر به زم، پناهندگی سیاسی داده بود، از اعدام روح الله زم انتقاد کردند.

ماجرای گروگان گیری در قم - مردی که متهم‌است به قتل دست کم دو زن، پس‌از این‌که بابت بریدن گوش یک پسربچه، دوسال به زندان رفته بود، امروز در قم مسافران یک اتوبوس را گروگان گرفت اما ساعتی بعد پلیس او را بازداشت کرد و گروگان‌ها آزاد شدند.

نتانیاهو از عادی‌سازی رابطه با بوتان خبر داد - «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل با انتشار پیام در صفحه عربی و انگلیسی توییتر خود از عادی سازی رابطه با کشور بوتان اطلاع داد. نتانیاهو در متن پیام خود اشاره کرده که این توافقنامه با بوتان ثمره توافقنامه عادی سازی رابطه آبراهام با کشورهای بحرین و امارات متحده عربی است.

تجمع مردم تبریز در مقابل کنسولگری ترکیه - جمع کثیری از مردم تبریز در واکنش به شعرخوانی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، بعد از ظهر امروز، مقابل کنسولگری ترکیه در تبریز تجمع کردند

هشدار درباره تورم شدید - مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد بودجه ۱۴۰۰ از ابعاد مختلفی دارای اشکالات اساسی است و منجر به تورم شدید در سال‌های آتی می‌شود؛ بنابراین مجلس باید کلیات آن‌را رد کند.

ایران آماده بررسی موضوعات دیگر است اما نه به عنوان شرط احیاء برجام - سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: «ما مواجه هستیم با کسانی که تلاش می کنند به فرایند احیاء برجام ، مسائل دیگری را اضافه کنند که در برجام از آنها نام برده نشده است. شما می دانید منظورم چیست. این مسائل می تواند بررسی شود ، اما نه در چاچوب برجام ، زیرا برجام نه می تواند اصلاح شود و نه مورد تجدید نظر قرار گیرد.» وی افزود: «تا آنجا که من می‌دانم، ایران نیز آماده بررسی موضوعات دیگر است اما نه به عنوان شرط احیاء برجام»

نظرات بینندگان