arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹

بلینکن روز پنجشنبه با پومپئو دیدار می‌کند / سی ان ان: این دیدار نخستین روند به رسمیت شناختن ریاست جمهوری بایدن از جانب دیپلمات ارشد ترامپ است

شبکه خبری سی ان ان به نقل از سه منبع اعلام کرد انتظار می رود آنتونی بلینکن گزینه جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی وزارت امور خارجه روز پنجشنبه به دیدار مایک پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا برود. به نوشته سی ان ان این دیدار 15 دقیقه ای نخستین مورد از روند به رسمیت شناختن ریاست جمهوری بایدن از جانب دیپلمات ارشد دونالد ترامپ به شمار می رود که در حال آماده سازی انتقال امور دستگاه دیپلماسی ایالات متحده به جانشین خود است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آنتونی بلینکن گزینه جو بایدن برای تصدی وزارت امور خارجه روز پنجشنبه به دیدار مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا می‌رود.

به گزارش تسنیم، شبکه خبری سی ان ان به نقل از سه منبع اعلام کرد انتظار می رود آنتونی بلینکن گزینه جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی وزارت امور خارجه روز پنجشنبه به دیدار مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا برود.

دیدار بلینکن و پامپئو در حالی برگزار خواهد شد که روز دوشنبه الکترال کالج با شمارش آرای الکترال ایالت ها بایدن را پیروز انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر اعلام کردند.

به نوشته سی ان ان این دیدار 15 دقیقه ای نخستین مورد از روند به رسمیت شناختن ریاست جمهوری بایدن از جانب دیپلمات ارشد دونالد ترامپ به شمار می رود که در حال آماده سازی انتقال امور دستگاه دیپلماسی ایالات متحده به جانشین خود است.

نظرات بینندگان