arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۱

مجری مشهور تلویزیون: تخصص اصلی من کاربرروی هواپیما بود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اینقدرپرانرژی واکتیو است که گاهی فراموشت می شود که بابا این مجری ده یازده ساله نیست و پا به سن گذاشته است.مسعود روشن پژوه مرد مهربان بازیهای کودکانه که هنوزهم توانسته تازگی و طراوت کودکی اش را حفظ کند.دراین گفتگو ازهردری با اوسخن گفته ایم. بخوانید:

*آقای روشن پژوه چرا موهایتان را تراشیده اید این قضیه ظاهرا خیلی مد شده است نه؟

**همیشه دلم می خواست فیزیک متفاوتی داشته باشم (می خندد) بخت هم با من یار شد وبه قول شما این مو تراشیدن هم شد مد وخب من هم برای اینکه از این قضیه عقب نیفتیم موهایم را تراشیدیم.از این ها که بگذریم بدم نمی آید که قرارنیست ساعتی را جلو آیینه بایستم و دیگربه مو وژل هم احتیاجی ندارم این که بد نیست،هست؟!

*آقای روشن پژوه اکثر بچه ها وحتی بزرگترها شما را با مسابقه محله می شناسند بد نیست کمی به عقب برگردیم ودر خصوص این برنامه کمی صحبت کنیم.

**بله این برنامه از سال 68 وبا طرحی ازامیر سماوات شروع شد وبا هدف اینکه دوربین وامکانات تلویزیون در خدمت مردم باشد وتلویزیون مردمی تر باشد برنامه ریزی شد که در محله ها به دیدن مردم وبخصوص بچه برویم وساعتی را در کنار آنها باشیم.

*از انتخاب خودتان هم برای این برنامه بگویید.

**من هم مثل همه تست مجری دادم واز بین پانزده نفر برای اجرای این برنامه انتخاب شدم البته آشنایی من با امیر سماوات بر می گردد به سالها قبل زمانی که من یک فیلم داستانی با ایشان کار کرده بودم من را می شناخت وخواستند که برای اجرای این برنامه تست بدهم ونهایتا رسیدیم به اینجا که می بینید.

*پس قبلا شغل دیگری داشتید؟

**بله.تخصص اصلی من کار بر روی هواپیما بود ولی از کودکی به اجرا وکار در گروههای تئاتر علاقه مند بودم الان هم که در کنار اینها کار تهیه کنندگی تلویزیون را هم انجام می دهم .

*یکی از برنامه های ماندگار گروه کودک همین برنامه مسابقه محله است.رازماندگاراین برنامه چیست؟

**شاید چون ما همیشه در این برنامه با بچه های صادقانه پیش آمده ایم از این همه گذشته بچه های به خاطر اقتضاعات سنی شان پر شور وحرارتند وتنوع طلب واین برنامه این ویژگی ها را دارد وتوانسته آنها را سرگرم وراضی نگه دارد.

*وشما هم همان انرژی قدیمی تان را هنوز در این برنامه حفظ کرده اید.

**(می خندد)نه چندان ولی تمام سعیم را می کنم.

*برنامه دیگری هم که شما اجرای آن را بر عهده دارید برنامه هفته به هفته است که صبحای پنجشنبه پخش می شود بد نیست از کلیت این برنامه هم بگویید.

**هفته به هفته یک برنامه خودمانی است که چون پنجشنبه به خانواده ها تعلق دارد و ما هم خواستیم که ساعتی را در کنار جمع خانواده ها باشیم وساعات خوشی را برایشان فراهم کنیم.

*واجرای این برنامه را هم همانطور پر انرژی اجرا می کنید.

**(می خندد)من کلا کنترل شده نیستم از بچگی اینطور بوده ام ولی خب چارچوب این برنامه با توجه به همان ویژگی هایی که عرض کردم باید به این شکل اجرا شود.دلیلی هم برای کسالت وجود ندارد.بیننده ما چه گناهی دارد اگر من مشکلی دارم او دوست دارم ساعتی را خوش باشد.واین حق اوست.

*یکی از بخش های جالب این برنامه اجرای زنده شماست.شما در این برنامه می خوانید!قراراست کاست شما هم مثل خیلی هابه بازار بیاید؟!

**(می خندد)البته این خوانندگی که در خون آقایان است می دانید که قضیه حمام وصدای خوش و...
ولی از شوخی گذشته دوست داشتم اجرای تازه ای را به این شکل تجربه کنم ولحظات فرح بخشی را برای بینندگان این برنامه تدارک ببینم.

*راستی تعدادی ازمجریان بجز اجراهای تلویزیونی در مراسم وهمایشهای مختلف و...هم اجرا دارند.شما چطور؟پیشنهادی در این خصو ص داشته اید؟

**بله خب مثل همه .اجرا هم داشته ام ولی هر جایی اجرا نمی کنم بخصوص جاهایی که بلیط فروشی دارند چون من می دانم مردم با چه سختی پول در می آورند وقرارنیست مه پنج هزارتومان یا ده هزار توان بدهند وبیایند همان آدمی را که از تلویزیون می بینند ،ببینند.

*درآمد این طور اجرا ها چطور است؟

**با توجه به تورم خوب است هر کس هر چه بیشتر دارد بیشتر هم می خواهد.

* قدس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
1
0
مجری معروف !!!!!!!!!!!!!!!! بابا دست بردارید طرف را الکی گنده می کنید فردا می ره کاندیدا می شه !!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان