arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۹

گل محمدی: اولسان شبیه ماست / خوش بین هستم؛ به تنها چیزی که فکر می کنیم قهرمانی است / لغو دو بازی ما کمک کرد که در تمرینات پیشرفت خوبی در بحث گلزنی داشته باشیم / تا آخرین نفس مبارزه می کنیم

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای فینال یک راه بیشتر نداریم و آن بردن است و به تنها چیزی که فکر می کنیم قهرمانی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای فینال یک راه بیشتر نداریم و آن بردن است و به تنها چیزی که فکر می کنیم قهرمانی است.

سرمربی پرسپولیس در ابتدای نشست خبری گفت: باید از کادرپزشکی و درمانی کشورمان و تمام دنیا تشکر کنم که این همه جانفشانی و زحمت برای سلامتی جامعه می‌کشند. برای آن‌ها آرزوی سلامتی دارم. ضمن اینکه از فدراسیون فوتبال قطر و کمیته مسابقات نیز تشکر می‌کنم که با همه سختی‌ها توانستند فوتبال آسیا را زنده نگه دارند. این موضوع جای خوشحالی دارد. کار خیلی بزرگی انجام شده است و باید تمام فوتبالی‌ها از مسئولان برگزاری تشکر کنیم.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: یک باز حساس و مهم برای هردو تیم است. هر دو تیم با شرایط خاصی به این مرحله رسیدند و برای رسیدن به فینال جنگیدند و روزهای سختی را پشت سرگذاشتند.

او ادامه داد: فکر می کنم تقابل پرسپولیس و اولسان یکی از مهیج ترین بازی های آسیا را رقم بزند. آن ها تیم خوبی دارد و برای بردن مبارزه می کنند و شبیه به تیم ما هستند. آماده این مسابقه هستیم و برای فینال یک راه بیشتر نداریم و آن بردن است و به تنها چیزی که فکر می کنیم قهرمانی است. امیدوارم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم چرا که می دانیم خیلی نگران این بازی هستند اما این اطمینان را می دهیم که تا آخرین نفس برای قهرمانی مبارزه کنیم و اتفاقات خوبی فردا برای تیم ما رخ بدهد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه هواداران با تیم زندگی می کنند، گفت: بازیکنان در خیلی از دقایق بازی برای پیروز شدن می‌جنگند. تنها انگیزه شان شادی دل هواداران است و می‌خواهند برای آن‌ها افتخارآفرینی کنند. هواداران پرسپولیس با این تیم زندگی می‌کنند، با این تیم می‌خندند و اشک می‌ریزند. ما انگیزه خیلی بزرگی برای بازی فینال داریم و آن، افتخارآفرینی برای هواداران است. این انگیزه کافی برای بازی فینال و پیروزی مقابل اولسان است.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری تصریح کرد: ما یک تیم هستیم و به این خاطر توانستیم موفق شویم. درست است که ما چهار بازیکن را نسبت به نیمه نهایی در اختیار نداریم اما این دلیل نمی‌شود که نسبت به تیمی که در اختیار داریم، ناامید باشیم. قدرت ما در تیم بودنمان است و فکر می‌کنم هر بازیکنی که وارد مسابقه می‌شود، قطعا شایستگی این را دارد که بازی کند.

گل محمدی در پایان گفت: من خیلی خوش بین هستم و مطمئنم بازیکنان با تمام وجودشان بازی می کنند تا یک عملکرد خوبی را انجام دهند. ما این شانس را پیدا خواهیم کرد که موقعیت ایجاد کنیم و فقط بحث داشتن تمرکز است که بیشتر بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکنان دارد. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و این که دو بازی ما لغو شد، مقداری از شرایط بازی خارج شدیم اما این کمک کرد که پیشرفت خوبی در بحث گلزنی داشته باشیم و امیدواریم مهاجمان فردا با یک تمرکز خوب گل بزنند و شادی را به اردوی پرسپولیس بیاورند.

نظرات بینندگان