arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۹

پیروانی: درباره زمین تمرین کم لطفی شد/ اگر جان هم بدهیم باید با جام به ایران بازگردیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به صورت منطقی ما باید یک جلسه تمرین در ورزشگاه اصلی برگزار می‌کردیم، اما به نظرم در این مورد کم لطفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افشین پیروانی درباره جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و اولسان در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: جلسه هماهنگی بازی به صورت وبینار برگزار شد. در روزهای قبل هم تمام البسه تیم را چک کردند. تیم ما با لباس کامل قرمز بازی خواهد کرد و لباس دروازه‌بان‌‌مان هم یکدست مشکی است. تیم اولسان هم با لباس آبی و پیراهن دروازه‌بان زرد بازی خواهد کرد. شرایط درباره تعویض‌ها و اینکه بازیکنان ذخیره باید پشت نیمکت بشینند، توضیح دادند. پنج تعویض داریم که بازی اگر به وقت اضافه برود یک تعویض اضافه داریم و باید تمام تعویض‌ها در سه مرحله انجام شود. به هر حال قوانینی بود که قبلاً هم می‌دانستیم. فقط بحث قهرمانی است که ما ان‌شاءالله قهرمان خواهیم شد. بعد از بازی، تیم قهرمان در زمین باقی خواهد ماند و تیم بازنده باید بلافاصله به رختکن برود. در نهایت قوانین سفت و سختی گذاشته شده است و تیم قهرمان باید با ماسک در مراسم اهدای جام باشد. سپس بهترین بازیکن، بهترین گلزن، بهترین دروازه‌بان را مشخص خواهند کرد. ان‌شاءالله قهرمان شویم و شادی را بین تیم و هواداران را تقسیم کنیم.

وی در مورد اینکه سرمربی تیم اولسان کره در بازی خاطره‌انگیز و پیروزی 6 بر 2 ایران مقابل کره در آن تیم بازی می‌کرد، گفت: اتفاقاً ما در آسانسور هتل با یکدیگر بودیم و با هم صحبت کردیم. فکر می‌کنم یکی از دو گل کره را هم همین سرمربی اولسان به ما زد. به قول بچه‌ها کری را از الان شروع کردیم، ولی اینطور نیست، ما حقایق را گفتیم. به گذشته برگشتیم و ان‌شاءالله همانطور که آن روز خیلی خوشحال شدیم،‌ فردا هم امیدواریم بتوانیم قهرمان شویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط بازیکنان این تیم در آستانه دیدار با اولسان تصریح کرد: خدا را شکر همه بچه‌ها خوب و سرحال هستند و یکی دو ساعت دیگر هم تست آخر کرونا را خواهند داد. همه بازیکنان در سلامت کامل هستند. زحمت می‌کشند، کادر فنی، مدیریت و تدارکات باشگاه. اگر تیم به این مرحله رسیده است حاصل تلاش خیلی‌ها بوده است. مهمتر از همه دعای خیر هواداران است و همه اعضای تیم به خوبی می‌دانند میلیون‌ها ایرانی چشم انتظار نتیجه این بازی هستند. من همین‌جا از کلیه مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم که خیلی سختی و زحمت کشیدند. رسیدن به فینال آسیا راحت نبوده و امیدوارم قدم آخر را هم محکم برداریم و قهرمان آسیا شویم.

پیروانی در خصوص اینکه به تیم پرسپولیس برای تمرین در زمین اصلی ورزشگاه الجنوب اجازه داده نشد و این موضوع باعث ناراحتی اعضای تیم شده بود، گفت:ما خیلی تلاش کردیم و نامه‌های زیادی زدیم. حتی حضوری صحبت کردیم، AFC هم موافقت کرد اما می‌گویند فدراسیون قطر به خاطر خرابی زمین مخالفت کرده است. این موضوع یک مقداری قابل قبول نیست. کشوری که می خواهد جام جهانی را برگزار کند با یک جلسه تمرین برای زمین اتفاقی نمی‌افتد. ما خواستیم انصاف و تعادل رعایت شود. اولسان در این زمین بازی کرده است. من در جلسه هماهنگی بازی هم به حالتی اعتراضی هم گفتم برای فردا فاصله هتل تا ورزشگاه چقدر است؟ یعنی حتی ما این را هم نمی‌دانیم. منطق این را می‌گفت ما یک جلسه تمرین داشته باشیم. در این موضوع به نظرم کم لطفی کردند. به هر حال ان‌شاءالله تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و باید از جان‌مان مایه بگذاریم. من همیشه گفتم، اگر جان‌مان را هم بدهیم باید جام را به دست بیاوریم

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان