arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹

قالیباف: هر آنچه را به معیشت مردم آسیب می زند، به دیوار می‌کوبیم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد تا با ریل گذاری و هدایت‌گری صحیح و با هماهنگی و همکاری دولت، کشور را به سمت حل مشکلات مردم سوق دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد تا با ریل گذاری و هدایت‌گری صحیح و با هماهنگی و همکاری دولت، کشور را به سمت حل مشکلات مردم سوق دهیم.

«محمدباقر قالیباف» درآغاز جلسه علنی امروز- یکشنبه- با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران با کمترین امکانات بیشترین افتخارات را به ارمغان آوردند. جان ده‌ها هزار نفر از هموطنان‌ را نجات دادند و خطر را به جان خریدند تا بقیه آسیب کمتری ببینند، فداکاری پرستاران قهرمان ما در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد شد و بی‌گمان نسل‌های بعد روایت مجاهدت و ایثار پرستاران را برای فرزندان خود تعریف می‌کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی پرستاران را قهرمانان این سرزمین خواند و افزود: همه ما به شما افتخار می‌کنیم مطمئن باشید که شما را در میدان خطر تنها نخواهیم گذاشت و تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌دانند تا از همه ظرفیت‌های مجلس برای پیگیری مطالبات شما، قهرمانان بی‌نام و نشان بهره گیرند. یاد و خاطره بیش از یکصد شهید مدافع سلامت از میان پرستاران را گرامی می‌داریم و قدردان قهرمان‌های سفیدپوش خود در جای جای ایران عزیز هستیم.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در همکاری قوای سه گانه گفت: حفظ اتحاد ملی به نفع یکدیگر را چراغ راه خود در مجلس می‌دانیم. رهبر انقلاب فرمودند که خواست مردم واحد است و کسی از میان مسئولان نباید این صدای واحد را دچار خدشه کند.

قالیباف ادامه داد: حل مشکلات معیشتی مردم را در اولویت می‌دانیم و معتقدیم که نمی‌توان باری از روی دوش مردم برداشت مگر با هماهنگی و اتحاد میان همه مسئوولان. بنابراین باید اصل مشترک منافع مردم است آنچه به نفع مردم نیست و به معیشت و منزلت اجتماعی آنها آسیب می زند را به دیوار می‌کوبیم و آنچه به مصلحت آنهاست، از زبان هر کسی گفته شود و با قلم هر کسی نوشته شود روی چشم می‌گذاریم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با ریل گذاری وهدایت گری صحیح و با هماهنگی و همکاری با دولت کشور را به سمت حل مشکلات مردم سوق دهیم.

نظرات بینندگان