arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۹

چوب خط وزیر ورزش کی پر‌می شود؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا مردمی: یکی از رایج ترین سوالات ورزش دوستان ایرانی در مورد نا کارآمدی وزیر است که کی قرار است استیضاح یا برکنار شود؟!

مردم از مجلس و شخص رئیس جمهور انتظار دارند نسبت به کارنامه ضعیف این مهره سوخته کابینه عکس العمل نشان داده و بی هیچ ارفاق و اغماضی عذر او را خواسته و پرونده دوران وزارتش را ببندند. اما انگار تصمیمات عجیب اتخاذ شده با لابی گری نمایندگان مانع از این واژگونی شده است! گویا گفته اند تا پایان دولت دوازدهم هیچ استیضاحی در‌کار نباشد. این البته جایی مکتوب نشده و صادر کننده چنین رای شفاهی هم مشخص ‌نیست از چه منصب و‌مرجعی‌بوده است. شاید همان شیوه ای که طی چند سال گذشته در برابر خواسته بر حق مردم و برخی وکلای ملت مبنی بر سو مدیریت و لزوم تغییرات در راس این وزرات خانه مهم ایستاده این بار با حربه و‌دسیسه ای‌جدید در پی ماست مالی و مشمول مرور زمان کردن موضوع بر آمده اند!

این یعنی سلطانی فر همچنان بر مسند ورزش نشسته و افتضاح کماکان جای افتخار را‌ پر خواهد کرد! وزیری که همه تشکیلاتش را مامور انجام ماموریت قهرمانی‌ پرسپولیس در آسیا کرد اما در‌ نهایت چیزی جز شکست به ارمغان نیاورد! او با دخالت های ساده انگارانه اش پرسپولیس را خلع سلاح کرده و پیاده به‌مصاف حریف کره ای فرستاد. مدیران منتصب او جدایی ستاره های سرخپوش را باعث شدند و دوستی خاله خرسه گونه شخص او سبب گردید تا شاگردان گل محمدی یکماه بدون مسابقه مانده و کاملا از شرایط بازی دور شوند. اینها لطمه زیادی به پرسپولیس زده و آن اشتباهات عجیب را در‌ پی داشت. اشتباهاتی به قیمت از دست رفتن جام . جامی که قرار بود تنها دستاورد دوران صدارت سلطانی فر باشد اما اهمال کاری های صورت گرفته آن را از ایران گرفت.
این وزیر پیش تر استقلال را هم از الطاف معکوس خود بی بهره نگذاشته و هزاران سنگ و مشکل سر راه پر افتخارترین باشگاه ایرانی آسیا قرار داده است. او و مدیرانش در استقلال بلایی سر این تیم آورده اند که تا سالهای سال امیدی به‌تکرار قهرمانی هایشان در آسیا نیست!

کاش هنوز پرسش کری مانده باشد تا دلیل این همه گند کاری و در‌جا زدن. را از مسببین آن جویا شود.

نظرات بینندگان