arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۹

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به ادعای پومپئو: ایران هرگونه حمله به اماکن دیپلماتیک را مردود می‌داند / ما این اتهامات را که آشکارا با هدف تنش‌آفرینی طرح شده است، قویا رد می‌کنیم

سعید خطیب زاده روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اتهامات ضد ایرانی مایک پومپئو را که آشکارا با هدف تنش‌آفرینی طرح شده است، قویا رد می‌کنیم. خطیب زاده اظهار داشت: ایران هرگونه حمله به اماکن دیپلماتیک را مردود می‌داند. وی تاکید کرد: حضور نظامی ایالات متحده منبع بی‌ثباتی در منطقه است و هیچ میزانی از تحریف نمی‌تواند آمریکا را از شرارت‌هایش مبرا کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به اتهامات تکراری مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا گفت: حضور نظامی ایالات متحده منبع بی‌ثباتی در منطقه ماست و هیچ میزانی از تحریف نمی‌تواند آمریکا را از شرارت‌هایش مبرا کند.

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اتهامات ضد ایرانی مایک پمپئو را که آشکارا با هدف تنش‌آفرینی طرح شده است، قویا رد می‌کنیم.

خطیب زاده اظهار داشت: ایران هرگونه حمله به اماکن دیپلماتیک را مردود می‌داند.

وی تاکید کرد: حضور نظامی ایالات متحده منبع بی‌ثباتی در منطقه است و هیچ میزانی از تحریف نمی‌تواند آمریکا را از شرارت‌هایش مبرا کند.

نظرات بینندگان