arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۹

کشف حشیش و مازاراتی در نی‌ریز فارس

پلیس در شهرستان نی‌ریز یک محموله موادمخدر از نوع حشیش و یک دستگاه سواری مازاراتی قاچاق، کشف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس در شهرستان نی‌ریز یک محموله موادمخدر از نوع حشیش و یک دستگاه سواری مازاراتی قاچاق، کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس چهارشنبه ۳ دی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نی‌ریز" حین گشت زنی در محورهای خاکی منتهی به این شهرستان، به یک سواری ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی افزود: راننده قاچاقچی بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه، قاچاقچی خودرو را رها کرده و متواری شد، از تداوم تلاش برای دستگیری متهم خبر داد و گفت: در بازرسی از آن سواری، ۱۶۵ کیلو حشیش کشف شد.

توقیف مازاراتی قاچاق

براساس این گزارش، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: ماموران پلیس آگاهی "نی‌ریز" هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک سواری مازارتی در حال تردد، مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار سرتیپ یوسف ملک‌زاده افزود: ماموران در استعلام اولیه از اصالت خودرو متوجه شدند که پلاک نصب شده بر روی آن متعلق به یک سواری زانتیا است.

جانشین فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه راننده در بازجویی اولیه اقرار کرد که خودرو را از شهرستان "میناب" خریداری کرده است، از تحویل وی به مراجع قضایی خبر داد و گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش این خودرو بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال است.

ایسنا

نظرات بینندگان