arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۹

مشاور فرماندهی کل قوا: ما بیشتر از اینکه به دنبال حل مشکلات باشیم، در کارنامه نویسی برای خودمان استادیم / بساط این گزارش‌ها و بولتن‌های بی پشتوانه باید جمع شود

سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی طی یادداشتی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏ما مسئولان بیشتر از اینکه به دنبال حل مشکلات باشیم، در کارنامه نویسی برای خودمان استادیم. بساط این گزارش‌ها و بولتن‌های بی پشتوانه باید جمع شود ‏وضعیت فعلی کشور نتیجه عملکرد ما مسئولان است. پذیرش این مسئولیت، اولین گام برای عبور از وضع بد امروز است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی با بیان اینکه «ما مسئولان بیشتر از اینکه به دنبال حل مشکلات باشیم، در کارنامه نویسی برای خودمان استادیم»، اظهار کرد: بساط این گزارش‌ها و بولتن‌های بی پشتوانه باید جمع شود.

به گزارش انتخاب، ، سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی طی یادداشتی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏ما مسئولان بیشتر از اینکه به دنبال حل مشکلات باشیم، در کارنامه نویسی برای خودمان استادیم. بساط این گزارش‌ها و بولتن‌های بی پشتوانه باید جمع شود ‏وضعیت فعلی کشور نتیجه عملکرد ما مسئولان است. پذیرش این مسئولیت، اولین گام برای عبور از وضع بد امروز است.»

نظرات بینندگان