arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

لیونل مسی می‌خواهد در فوتبال آمریکا بازی کند

لیونل مسی فوق‌ستاره بارسلونا می‌گوید امیدوار است روزی در لیگ فوتبال آمریکا بازی کند اما هنوز مطمئن نیست پس از پایان قراردادش با بارسا در ماه ژوئن چه تصمیمی می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لیونل مسی فوق‌ستاره بارسلونا می‌گوید امیدوار است روزی در لیگ فوتبال آمریکا بازی کند اما هنوز مطمئن نیست پس از پایان قراردادش با بارسا در ماه ژوئن چه تصمیمی می‌گیرد.


به گزارش بی بی سی، مسی به شبکه تلویزیونی اسپانیایی لاسکستا گفت: "هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. تا پایان فصل منتظر می‌مانم. دوست دارم بازی در لیگ آمریکا و زندگی در آن کشور را تجربه کنم و بعد با توان کامل به بارسلونا بازگردم."


"الان مهم‌ترین مسئله تمرکز روی تیم و تمام کردن فصل به بهترین شکل است. باید بر قهرمانی در رقابت‌های مختلف تمرکز کنیم و از مسائلی که حواسمان را پرت می‌کند، دور بمانیم."


مسی ۳۳ ساله از اول ژانویه (۱۲ دی) می‌تواند مذاکره برای پیوستن به باشگاهی دیگر را آغاز کند. او تابستان درخواست ترک بارسلونا را به مسئولان این باشگاه داد اما این تلاش به جایی نرسید.


مسی در ۱۳ سالگی به بارسلونا پیوست و تبدیل به برترین گلزن تاریخ باشگاه شد. او همراه با این تیم ۱۰ بار قهرمان لالیگا و ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان فوتبال اروپا شده و ۶ بار توپ طلای فوتبال اروپا را برده است.


او تابستان امسال به دنبال اختلاف با ژوزه ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا درخواست رفتن از باشگاه را مطرح کرد. آقای بارتومئو اوایل پاییز استعفا کرد.


مسی دوران ریاست بارتومئو را "فاجعه" نامید: "الان دوران سختی برای باشگاه است، برای هر کسی در بارسلونا. ولی کسانی که درون باشگاه هستند می‌دانند که وضعیت بسیار بدی داریم. همه چیز بد پیش می‌رود و خیلی سخت است که به موقعیتی که در گذشته داشتیم، بازگردیم."


"اگر تصمیم به ترک بارسلونا بگیرم دوست دارم که این اتفاق به بهترین شکل ممکن بیفتد. بارسلونا بزرگ‌تر از هر بازیکنی است، طبیعتا حتی از خود من. امیدوارم رئیس جدید بتواند به ما کمک کند که بار دیگر برنده جام‌های قهرمانی شویم."

نظرات بینندگان