arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۹

یادداشت‌های محمدعلی فروغی، جمعه ۱۰ دی ۱۲۹۸؛ با وزیر خارجه در باب استخدام اطبا و غیره صحبت کردیم

با نصرت‌الدوله [وزیر خارجه] در باب استخدام اطبا و غیره صحبت کردیم و گفت: «اطبا تقریبا به همان شرایط راضی شده‌اند و حالا باید کنترات آن‌ها را حاضر کرد.»... بعد از شام رفتیم به تئاتر کاپوسین. بازی «سعادت زنم» را که سابقا دیده بودم دیدیم. خیلی بامزه است. اکثر بازیگرها تغییر کرده بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس تاریخ «انتخاب»؛ صبح خیلی دیر برخاستم به واسطه این‌که دیشب مزاجم کسل بود. رفتم هوتل وحیدالملک با هم ناهار خوردیم و رفتم به هوتل موریس. ماموازل درمپس طبیبه آمد و در باب کارهای خودش قدری صحبت کرد و رفت. بعد با نصرت‌الدوله [وزیر خارجه] در باب استخدام اطبا و غیره صحبت کردیم و گفت: «اطبا تقریبا به همان شرایط راضی شده‌اند و حالا باید کنترات آن‌ها را حاضر کرد.»

بعد با انتظام‌الملک سوار کالسکه شده برای مادام تقی‌خان و مادام علیقلی‌خان و مسیو و مادام هربت و مادام دوریان کارت گذاشتیم و رفتیم منزل شام خوردیم و بعد از شام رفتیم به تئاتر کاپوسین. بازی «سعادت زنم» را که سابقا دیده بودم دیدیم. خیلی بامزه است. اکثر بازیگرها تغییر کرده بودند.

منبع: یادداشت‌های روزانه محمدعلی فروغی، به کوشش محمدافشین وفایی و پژمان فیروزبخش، تهران: سخن، چاپ هفتم، ۱۳۹۸، صص ۲۸۴ و ۲۸۵.

نظرات بینندگان