arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۹

رییس دهکده المپیک: بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ باید برگزار شود

رییس دهکده المپیک توکیو گفت: اصرار دارم تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شود. مردم جهان به خوبی قدرت ژاپن را در تشخیص و کنترل ویروس کرونا دیده‌اند و برپایی موفقیت‌آمیز این بازی‌ها اهمیت این موضوع را بیشتر می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری کیودوی ژاپن در گفت و گویی با سابورو کاوابوچی نوشت: به دنبال ایجاد محیطی ایمن برای رویارویی ورزشکاران المپیک توکیو با یکدیگر هستیم و آنان هم باید اهمیت همراه داشتن ماسک، شستن دست‌ها و غرغره کردن گلو را درک کنند.

وی با اشاره به اینکه اصرار دارم تا المپیک توکیو برگزار شود، گفت: مردم جهان به خوبی قدرت ژاپن را در تشخیص و کنترل ویروس کرونا دیده‌اند. برگزاری موفقیت‌آمیز المپیک توکیو اهمیت این موضوع را بیشتر می‌کند.

رئیس دهکده المپیک توکیو با بیان اینکه برگزاری بازی های المپیک بهترین ورزشکاران جهان بدون حضور تماشاگران مانند پختن غذای بدون چاشنی است. هواداران هیجان ایجاد می‌کنند و به ورزشکاران برای ارایه بهترین عملکرد انگیزه می‌دهند.

وی افزود: موافق کاهش حضور ورزشکاران در دهکده المپیک هستم. با این وجود ورزشکارانی که در نیمه دوم برگزاری رقابت‌ها وارد دهکده می‌شوند نمی‌توانند در مراسم افتتاحیه شرکت کنند. این حق همه ورزشکاران است که در این مراسم حضور داشته باشند

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان