arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۹

سفر وزیر ارتباطات به شمال سیستان و بلوچستان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز جمعه در ادامه سفر ۱۰ روزه به سیستان و بلوچستان وارد منطقه سیستان در شمال این استان شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز جمعه در ادامه سفر ۱۰ روزه به سیستان و بلوچستان وارد منطقه سیستان در شمال این استان شد.

به گزارش ایرنا محمدجواد آذری جهرمی به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز با هدف بررسی وضعیت ارتباطی و مخابراتی شمال استان، عازم منطقه سیستان شد.

وی در جریان سفر به منطقه سیستان قرار است از روستای حسن آباد ورمال، روستای نورمحمد دشتی نیمروز، روستای سیادک هیرمند و روستای قلعه کنگ شهرستان زهک زیرساخت‌های مخابراتی این مناطق بازدید کند.

وزیر ارتباطات حدود یک هفته است که در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان به سر می‌برد و از نزدیک مسایل و مشکلات این حوزه را رصد می‌کند.

وی در این سفر ۱۰ روزه به سیستان و بلوچستان روند محرومیت زدایی حوزه ارتباطات روستایی و مناطق محروم این استان را پیگیری می‌کند.

هدف‌گذاری اتصال ۱۲۰۰ روستا به شبکه اینترنت، تقویت پوشش جاده‌ای و ایجاد ارتباطات پایدار از جمله برنامه‌های سفر آذری جهرمی به سیستان و بلوچستان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روزشنبه در نخستین روز سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در نشست بررسی وضعیت ارتباطی این استان که با حضور احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و برخی مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد، با اشاره به اینکه این استان در حدود ۷۷۰۰ روستا دارد، گفت: از این تعداد تاکنون ۲۵۰۰ روستا به شبکه ارتباطی کشور دسترسی پیدا کرده اند که کار بزرگی انجام شده اما نیاز به انجام کار بزرگتری است.

نظرات بینندگان