arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

زنده ماندن معجزه آساي دختر در صحنه قتل فجيع مادر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دو مرد جنايتکار وقتي صحنه حمله خونين به مادر و دختري را در شهرک غرب ترک کردند نمي دانستند که دختر جوان زنده مانده است.
    با توجه به تجسس هاي ميداني پليس جنايي پايتخت به نظر مي رسد عاملان اين قتل هولناک آشنا بوده اند.
    بامداد پنجشنبه 31 فروردين ماه سال جاري ماموران کلانتري 134 شهرک غرب در جريان جنايتي فجيع قرار گرفتند.
    وقتي تيم تجسس خود را به خانه اي در طبقه اول ساختمان چهار طبقه اي رساندند پيکر بي جان مادر خانواده را در حمام پيدا کردند که قرباني ضربات فجيعي با چاقو شده بود.
    در اتاق پذيرايي پيکر نيمه جان دختر دانشجو که به صندلي بسته شده و ضربه اي چاقو به قلبش زده شده بود را پيدا کردند و با توجه به زنده بودنش وي را سريع به بيمارستان آتيه انتقال دادند.
    دقايقي بعد، بازپرس ويژه قتل و تيمي از اداره 10 پليس آگاهي پاي در قتلگاه گذاشتند و در بررسي هاي تخصصي پي بردند عاملان جنايت بدون شکستن قفل در خانه مادر و دختر وارد آنجا شده اند که نشان مي دهد آنها آشنا بوده اند.
    بسته شدن دست و پاي دختر دانشجو به صندلي و اين که مادرش را در حمام از پاي در آورده بودند انگيزه اين قتل را معمايي کرد و همه تجسس ها روي زنده ماندن اين دختر و شنيدن تنها شاهد جنايت متمرکز شد.
    دختر جوان در حال حاضر در بيمارستان آتيه تحت مراقبت هاي ويژه پليس است و با توجه به نجات وي از مرگ حتمي، کارآگاهان بر اين باورند اين دختر عاملان قتل را مي شناسد و مي تواند مشخصات آنان را در اختيارشان قرار دهد.
نظرات بینندگان