arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

راز زندگي: مرد گمشده پس از 35 سال فاش شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  يک مرد جوان امريکايي که تمام سال هاي زندگي اش را با سوالات مبهم و بي پاسخ درباره هويتش گذرانده بود، پس از 35 سال با ديدن تصويري از کودکي اش در سايت گمشدگان، سرنخ سرگذشت مرموز خود را در هاوايي پيدا کرد.
    «استيو کارتر» که از 4 سالگي به همراه خانواده اش به نيوجرسي سفر کرد بود، هيچ شباهتي به پدر و مادرش نداشت و با اين که آنها تولد او را 35 سال پيش مي دانستند، اما شناسنامه او يک سال کمتر را نشان مي داد. همين ابهامات و تناقضات ذهن او را بشدت درگير کرده بود و از آنجا که با اطلاعات اعضاي خانواده اش به پاسخ درستي نمي رسيد دست آخر به سايت «گمشدگان» سري زد و در کمال تعجب تصوير کودکي اش را در آنجا ديد. در کنار تصوير نوشته شده بود: «اين کودک در 6ماهگي ربوده شده و تا به امروز که 35 سال گذشته ردي از او در دست نيست.»
    «کارتر» با ديدن اين تصوير بلافاصله تلفن را برداشت و با شماره کنار عکس تماس گرفت. همه مشخصات درست بود. پدر واقعي او که 61 ساله شده است وقتي صداي پسرش را شنيد و با ارائه مشخصات از هويت مرد جوان مطمئن شد به توصيف ماجرا پرداخت. ظاهراً در زمان ربوده شدن استيو، مادر او نيز به طرز مرموزي ناپديد مي شود و هيچ ردي هم در تمام اين سال ها از او به دست نمي آيد.
    پدر استيو که در يک روز همسر و پسرش را همزمان از دست داده بود تا يک سال بعد تمام شهر هاي اطراف را گشت، اما هيچ ردي از پسرش نبود. او اما نااميد نشد و سال ها بعد با راه افتادن سايت گمشدگان تصوير پسر خردسالش را در شبکه قرار داد. به اين ترتيب بود که استيو کارتر براي اطمينان از سخنان پدرش در هاوايي آزمايش DNA داد و در نهايت با مثبت بودن آزمايش مشخص شد او در هاوايي متولد شده، با تمام اينها او هنوز هم نمي داند چگونه خانواده اصلي اش را ببيند.
    اين مرد که خود نيز از سرنوشت گره خورده اش شوک زده است، مي گويد: «پدر و مادر خوانده ام مي گويند در 4 سالگي مرا از يک پرورشگاه در هاوايي گرفته اند و بلافاصله نيز براي زندگي به نيوجرسي نقل مکان کرده اند. حالاکه همه چيز مشخص شده نمي دانم چطور بايد پدر و خواهر و برادرم را ببينم.»
    از زمان افشاي اسرار زندگي «استيو کارتر» رسانه ها با تيتر هاي خود خانواده فعلي مرد جوان را به کودک ربايي متهم کرده اند و همين امر نيز زندگي اين خانواده امريکايي را با مشکل روبه رو کرده است.
نظرات بینندگان