arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

فرمانده سپاه: آمریکا سیاست‌های شکست‌خورده خود را تکرار نکند / این ملت استقلالش را با تحریم عوض نمی‌کند

فرمانده کل سپاه خطاب گفت: به مرتجعان منطقه اخطار می‌دهیم که صهیونسیت‌ها شجره ملعونه هستند که در هر سرزمینی رشد کنند جز آتش نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرمانده کل سپاه خطاب گفت: به مرتجعان منطقه اخطار می‌دهیم که صهیونسیت‌ها شجره ملعونه هستند که در هر سرزمینی رشد کنند جز آتش نخواهد بود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم الحاق ۳۴۰ فروند انواع شناور‌های تندرو هجومی با قابلیت حمل و شلیک انواع موشک و راکت و پشتیبانی عملیات غواصی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: به مرتجعان منطقه اخطار می‌دهیم که صهیونسیت‌ها شجره ملعونه هستند که در هر سرزمینی رشد کنند جز آتش نخواهد بود و اجازه دادن به آن‌ها جز نشانه دشمنی با مسلمانان چیز دیگری نیست و شما در دوستی با صهیونیست‌ها افراط نکنید.

وی خطاب به آمریکایی‌ها با بیان اینکه شما در میدان فشار علیه ملت ایران شکست خورده‌اید، افزود: سیاست‌های شکست‌خورده خود را تکرار نکنید و لنزی که تا به امروز از دریچه آن به ملت ایران نگاه می‌کردید را کنار بگذارید.

سردار سلامی با اشاره به اینکه این الحاق‌ها در شرایط تحریم انجام شده است، گفت: این ملت استقلالش را با تحریم عوض نمی‌کند، ما از نتایج و پیامد‌های آن عبور کرده‌ایم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این الحاق بخشی از تلاش گسترده خادمان و مجریان سیاست‌های دفاعی قدرتمند دفاعی است و این داستان ادامه دارد، تصریح کرد: نیروی دریایی در ارتفاع قدرتمندتر می‌شود. روی سطح افق‌های بلندی طراحی شده و گسترش خواهد یافت و در زیر سطح برنامه‌های جدیدی توسعه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه امسال شاهد رونمایی چهارمین مرحله گسترش کیفی و کمی قدرت در نیروی دریایی سپاه بودیم، ادامه داد: بیش از ۱۰۰ فروند شناور، ۲۰۰ پهپاد تهاجمی، اعزام شناور اقیانوس‌پیمای رزمی نیرو و صد‌ها فروند شناور رزمی بخشی از تلاش‌های گسترده خادمان و طراحان سیاست‌های دفاعی قدرتمند ایران عزیز است.

نظرات بینندگان