arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

«عشایر»؛ پیشتار نامزد‌های جوایز بین‌المللی استرالیا

آکادمی هنر‌های سینما و تلویزیون استرالیا (AACTA) نامزد‌های دهمین دوره جوایز بین المللی را در شاخه‌های مختلف فیلم و تلویزیون اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آکادمی هنر‌های سینما و تلویزیون استرالیا (AACTA) نامزد‌های دهمین دوره جوایز بین المللی را در شاخه‌های مختلف فیلم و تلویزیون اعلام کرد.

 به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «عشایر» کلویی ژائو که اخیراً در جوایز سینمایی متعددی موفق بوده است، در ۱۱ شاخه از جوایز بین‌المللی آکادمی هنر‌های سینمایی و تلویزیونی استرالیا، ۶ نامزدی کسب کرده است.

روز گذشته فیلم‌های رقیب در دهمین دوره جوایز بین المللی آکتا به همراه آثار بخش‌ تلویزیونی انتخاب شدند و فیلم «عشایر» با نامزدی در بخش بهترین کارگردانی، فیلمنامه و بازیگر زن برای فرانسیس مک دورمند، همچنان مدعی دریافت جوایز سینمایی است.

«پدر» به کارگردانی فلوریان زلر، «دادگاه شیکاگو ۷» ساخته آرون سورکین و «منک» دیوید فینچر نیز هر کدام در ۴ بخش نامزد دریافت جایزه شدند. این رویداد برای سریال «شتز کریک» سه نامزدی، برای «گامبی وزیر» و «مردم عادی» هم نامزدی در دو بخش را در نظر گرفت.

در بخش تلویزیونی هم سریال‌های «تاج»، «ممکن است تو را نابود کنم»، «ماندالوریان»، «جاده مرموز» و «گامبی وزیر» انتخاب شدند.

جوایز بین المللی آکتا در سال ۲۰۲۱ ، با اضافه کردن ۴ بخش تلویزیونی جدید گسترده‌تر شده است؛ این چهار بخش بهترین سریال درام، بهترین سریال کمدی و بهترین بازیگر زن و مرد هستند.


باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان