arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

‌‌موج چهارم کرونا در خوزستان شروع شد / نیاز به تخت‌های ویژه افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: یکی از نقاط آسیب پذیر کرونایی خوزستان مبادی مرزی خوزستان هستند که افراد براساس تست‌های غیرواقعی وارد کشور می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرهاد ابول‌نژادیان اظهار داشت: هیچ شهر کم خطری در خوزستان نداریم و 9 شهر خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهر در وضعیت نارنجی و مابقی شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: موج چهارم کرونا در خوزستان شروع شده و این باعث افزایش بیماران مبتلا و بستری شده است و نیاز به تخت های ویژه افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تخت ویژه بستری در برخی شهرها کاملا اشباع شده و تمامی 350 تخت کاملا پر است و با کمبود روبه‌رو هستیم. برای همین سایر بخش ها را بالاجبار به کرونا اختصاص دادیم.

وی درباره آمار نیز اظهار داشت: آمار فوتی همچنان تک رقمی و حدود 6 نفر است. در حال حاضر 500 بیمار مثبت قطعی و 400 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند و ورودی به بیمارستان‌ها نیز زیاد است.

ابول‌نژادیان با انتقاد از نادرست بودن تست‌های کرونا در اطراف مرز عراق گفت: تعداد زیادی مردم عراق روزانه از طریق مبادی مرزی وارد خوزستان می‌شوند که بسیاری از تست‌های کرونا قبل از ورود غلط و جعلی هستند.

وی تصریح کرد: باید مبادی ورودی با حساسیت بیشتری کنترل شوند و با انجام تست با درصد احتمال قوی افراد اجازه ورود بگیرند

نظرات بینندگان