arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

دستگيري خواهر و برادري كه مادرشان را پس از خفه‌كردن سوزاندند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده انتظامي شهرستان چناران از دستگيري خواهر و برادر جواني كه پنج سال قبل مادر خود را در مشهد به قتل رسانده و جسد او را در بيابان‌هاي اطراف چناران به آتش كشيده بودند، خبرداد.

سرهنگ جواد اصغري عنبران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دراين‌باره گفت: جسد سوخته شده زني روز پانزدهم مرداد ماه سال 1385 در بيابان‌هاي اطراف اين شهرستان كشف و پس از انجام اقدامات قانوني لازم، جسد به پزشكي قانوني انتقال يافت.

وي افزود: با اعلام كشف اين جسد، خانواده زني كه مفقوديت او را در مشهد به پليس آگاهي اعلام كرده بودند براي شناسايي جسد كشف شده معرفي شدند اما آنان در پزشكي قانوني جسد را شناسايي نكردند كه در نتيجه با انجام معاينات كارشناسي و DNA مشخص شد، جسد متعلق به مادر اين خانواده است.

فرمانده انتظامي شهرستان چناران خاطرنشان كرد: تحقيقات پليس درباره اين پرونده ادامه يافت اما سرنخي از عامل يا عاملان اين جنايت به دست نيامد و پيگيري كارآگاهان درباره اين پرونده همچنان ادامه يافت.

وي با بيان اينكه كارآگاهان پليس آگاهي پس از گذشت پنج سال پسر جوان مقتوله را براي دومين بار به عنوان مظنون احضار و با توجه به تناقض‌گويي‌هاي اين جوان 28 ساله او را بازداشت كردند به ايسنا گفت: متهم در تحقيقات پرونده در برابر شواهد و ادله موجود ناچار به بيان حقيقت و معترف شد به خاطر بدبيني به مادرش با همدستي خواهر خود مادرش را به وسيله شال‌گردن خفه كردند و پس از انتقال او به بيابان‌هاي اطراف چناران، جسد را به وسيله بنزين به آتش كشيده‌اند، آنان سپس با خودروي سواري پرايد مادر خودشان به مشهد بازگشتند و همراه پدرشان كه از موضوع بي‌اطلاع بوده، اعلام مفقوديت كرده‌اند و خودشان نيز شاكي پرونده بوده‌اند.

عنبران خاطرنشان كرد: در پي اين اعترافات، دختر نوجوان كه 17 سال سن دارد، دستگير و صراحتا به قتل مادرش با همدستي برادر خود اعتراف كرد و تحقيقات درباره اين پرونده همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان