arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

واکنش قلعه‌نويي به اظهارات مظلومي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در حالي که تنها سه هفته تا پايان رقابت‌هاي ليگ برتر باقي مانده تيم تراکتورسازي موفق شد روز گذشته از سد راه آهن بگذرد و تنها به خاطر گل زده کمتر نسبت به استقلال در رده سوم باقي بماند.

امير قلعه‌نويي در گفتگويي پيرامون بازي  روز گذشته و مسائل مختلف و اظهارات جديد مظلومي به صحبت پرداخت.


* سه امتياز در تهران کسب کرديد...


خدا را شکر مي‌کنم که از يک بازي سخت ليگ سربلند بيرون ‌آمديم و خوشحال هستم يک فوتبال تاکتيکي و مدرن را انجام داديم. بازيکنانم فوتبال قابل قبولي انجام دادند و سه امتياز گرفتيم که جا دارد از تک تک بچه‌ها تشکر کنم که با معرفتشان بازي کردند.


* طرفداران تراکتورسازي هم نيمي از ورزشگاه را به خود اختصاص داده بودند.


از تک تک آنها ممنون هستم چون سنگ تمام گذاشتند. اين تماشاگران از راه دور به استاديوم‌ها مي آيند و ديديد که بازيکنان تراکتورسازي هم بامعرفت بازي کردند.


اين بازي يکي از قشنگ‌ترين ديدارهاي ليگ بود. راه آهن در همه بازي‌ها مقابل ساير تيم‌ها هم ايجاد موقعيت مي‌کرد و هم گل مي‌زد ولي ما در اين بازي شانس‌هاي زيادي براي گل زدن داشتيم.


* شرط‌هايي که شما براي تمديد قرارداد گذاشتيد باعث شده برخي بگويند پيشنهاد يک ميلياردي به مديرعامل تراکتورسازي داديد.


من سه شرط براي تراکتورسازي گذاشتم اول اينکه بازيکناني که مي‌خواهم، حفظ شوند و دوم بازيکناني که مد نظرم هستند را جذب کنم. چون تيم بايد در حد لياقت طرفداران آذربايجاني بسته شود. نگاه من به سال آينده، هم به تيم‌هاي داخلي است و هم خارجي. مطمئن باشيد توقع سال آينده نسبت به تراکتورسازي بيشتر است. من خواسته غيرمعقولي نداشتم. مي‌خواهيم هم با کيفيت‌تر بازي کنيم و هم به اميد خدا اگر راهي آسيا شديم با تيم‌هاي آسيايي رقابت کنيم.


* و شايعه پيشنهاد يک ميلياردي؟


آنقدر گناه داريم که اجازه بدهيد آنها را بشويند. تنها مطلبي که در خصوصش صحبت نکردم مسئله مالي بود و اينها شيطنت دوستان است. تيم و باشگاه بودجه مي‌خواهد و اگر هم شرطي براي به خدمت گرفتن بازيکنان و حفظ شدن برخي ديگر گذاشتم به خاطر تيم تراکتورسازي و مردم خوب آذربايجان است.


* روز گذشته طرفداران استقلال بنري به ورزشگاه تختي آورده بودند که روي آن نوشته شده بود 22 روز به بازگشت قلعه‌نويي به استقلال. امروز مظلومي در مصاحبه‌اي اعلام کرده نيازي به پارچه و بنر ندارد. نظر شما چيست؟


سؤال بعدي لطفا!





* يعني هيچ صحبتي نداريد؟




 سؤال بعدي لطفا!


* بازي رئال و بارسلونا را تماشا کرديد؟


بازي را ديدم و هر دو تيم با يک برنامه خاص بازي کردند. مالکيت توپ هيچ وقت نتيجه را مشخص نمي‌کند و در نهايت رئال به اهداف خود رسيد.


* حق رئال برد بود؟


همانطور که گفتم مالکيت توپ و ايجاد موقعيت نتيجه را تعيين نمي‌کند ولي طبيعي است بعد از 8-7 بازي به يک مدل بازي کردن يک بار هم يک تيم برنده شود. من طرفدار هيچ کدام نيستم و تعصب خاصي روي اين دو تيم ندارم. فقط فوتبال را تماشا مي‌کنم که چيزي ياد بگيرم.


* صحبت خاصي باقي نمانده؟


اميدوارم در سه بازي آينده تماشاگران به ورزشگاه بيايند و ما را حمايت کنند. آنها در طول اين فصل خيلي زحمت کشيده‌اند و اميدوارم آخر فصل نتيجه درخور شأن و شخصيت مردم آذربايجان بگيريم. آنها ديروز، روز باشکوهي را رقم زدند و من هميشه از مردم آذربايجان به عنوان خاطرات خود ياد مي‌کنم.


 


 
نظرات بینندگان