arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

بازیکن پرسپولیس: از پشت نیمکت ذخیره ها به من فحش دادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «شاید تقدیر ما این بوده است که در این فصل این نتایج را بگیریم.»

به گزارش انتخاب به نقل از اوج، لیدر پرسپولیس در جایگاه 36 ورزشگاه آزادی گفت: «افرادی که علیه بادامکی شعار دادند پشت نیمکت ذخیره ها بودند نه در جایگاه 36. بچه های جایگاه 36 برای حسین بادامکی به عنوان کاپیتان سوم تیم احترام قائل هستند و هیچ گاه نام او را نخواهند برد.»
حسین بادامکی در واکنش به اظهارات لیدر جایگاه 36 هوادران پرسپولیس اظهار داشت: «هیچ بازیکنی و در کل انسانی دوست ندارد مورد توهین قرار بگیرد. این بازی هم هرچه بوده است تمام شد. حالا دیگر من نظری ندارم که دوستان چه حرفی زده اند. هنوز چند ساعتی از اتفاقات بازی شنبه شب نگذشته اما من به طور کامل سعی کرده ام آن حرف ها و حدیث ها را از یاد ببرم.»
وی ادامه داد: «من در بازی مقابل سایپا نهایت تلاشم را انجام دادم تا به پرسپولیس کمک کنم. یک توپ به تیر خورد و یکی دیگر را دفاع حریف دفع کرد اما امیدوارم هواداران پرسپولیس بدانند که من و سایر نفرات تیم کم کاری نکردیم.»
بادامکی تاکید کرد: «معمولا پس از هر شکستی همه به دنبال دیوار کوتاه می گردند و این کاملا طبیعی است اما این بار فکر می کنم من دیواری ندارم و چند آجر از حسین بادامکی بیشتر باقی نمانده است. این قسمت من است و اعتراضی هم به آن ندارم اما امیدوارم در آینده شرایط تغییر کند. اگرچه گفته اند در جایگاه 36 به من اهانت نشده اما این اتفاق در جایی دیگر از روی سکوها رخ داد و این برای من دردناک است.»
وی در پاسخ به پرسشی درباره دلایل ناکامی پرسپولیس در فصل جاری گفت: «واقعا برای خودم هم جای سوال است که چرا در این فصل ما این نتایج را گرفتیم. این در حالی است که در مجموع بد بازی نمی کردیم اما فرصت هایمان به گل تبدیل نمی شد. وقتی خبرنگاری می پرسد که تیم پرسپولیس حتی خطر سقوط را حس می کند، تنم می لرزد. نمی دانم شاید این تقدیر ما بوده باشد.»
بادامکی درباره اظهارنظر دنیزلی که گفته بود فهرست اخراجی های پرسپولیس برایش مشخص شده است گفت: «طبیعی است که هر مربی با دیدگاه های خودش تیم را ببندد و این اتفاق عجیبی نیست. با این وجود نکته اینجاست که در پایان فصل قرارداد 23 بازیکن پرسپولیس به پایان می رسد و تمدید قرارداد آنها کار دشواری است.»

نظرات بینندگان