arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

سارکوزی: با کاریکاتور، مقاله ها و دروغ پردازی ها به من حمله کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور فرانسه روز دوشنبه در نخسیتن گردهمایی انتخاباتی اش پس از اعلام نتایج دور نخست انتخابات ریاست جمهوری، رقبای خود را به دروغ پردازی متهم کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، نیکلا سارکوزی گفت: دوستان عزیز من، یک مرحله از تبلیغات تمام شد و تبلیغات جدید دیگری آغاز شده است.

وی گفت: تبلیغات دور نخست انتخابات ریاست جمهوری یک نفر در برابر نه نفر بود بطوری که من یک نفر با نه نفر از رقبایم رقابت داشتم.

سارکوزی گفت: در تبلیغات دور نخست انتخابات ما با یک زنجیره نظام رسانه ای طرف بودیم و در همین جا از اعتمادی که به من کردید و به من رای دادید، تشکر می کنم.

رئیس جمهور فرانسه خاطر نشان کرد: در تبلیغات دور نخست انتخابات ما با کاریکاتور، مقاله ها و دروغ پردازی هایی مواجه بودیم که در تاریخ انتخابات فرانسه بی سابقه بود.

رئیس جمهور فرانسه خاطر نشان کرد: با وجود تمام سوء ظن ها، اتهام زنی ها و دروغ پردازی ها، آنچنان که آنها وعده داده بودند من در دور نخست انتخابات شکست نخوردم و توانستم با کسب بیش از بیست و هفت درصد آرا به دور دوم انتخابات راه پیدا کنم و بیش از هر چیز حضور بیش از هشتاد درصدی مردم در پای صندوق های رای گیری مهم است.
نظرات بینندگان