arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

چگونه سیب به کاهش وزن شما کمک می‌کند؟

سیب، به عنوان یک میان وعده مفید شناخته می‌شود، این میوه خوش طعم که طرفدارانی پرشمار دارد در کنار خواص متعدد خود به کاهش وزن نیز کمک می‌کند، اما چگونه؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سیب، به عنوان یک میان وعده مفید شناخته می‌شود، این میوه خوش طعم که طرفدارانی پرشمار دارد در کنار خواص متعدد خود به کاهش وزن نیز کمک می‌کند، اما چگونه؟

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، کاهش وزن گاهی اوقات می‌تواند پیچیده‌تر از یک معادله ساده کالری باشد. میزان کالری سیب‌ها متفاوت است، از پایین ۸۰ در یک سیب کوچک تا حدود ۱۲۵ در یک سیب بزرگتر. اما زیاد نگران انتخاب نوع کم کالری نباشید. همه سیب‌ها برای کاهش وزن و به طور کلی سلامتی یک انتخاب عالی هستند.

 کاهش وزن

فیبر و کاهش وزن دست به دست هم می‌دهند و سیب‌ها به عنوان یک ماده غذایی با فیبر بالا واجد شرایط اضافه شدن به رژیم کاهش وزن هستند. رژیم غذایی سرشار از فیبر از چند طریق به کاهش وزن کمک می‌کندافرون بر این ها، سیب به شما در کاهش اشتها کمک می‌کند. به علاوه، هرچه فیبر بیشتری از سیب دریافت کنید، ممکن است از طریق مسیری شگفت آور میزان متابولیسم خود را افزایش دهید. فیبر به ارتقا باکتری‌های روده سالم کمک می‌کند، که ممکن است بر نحوه متابولیسم و استفاده از انرژی بدن تأثیر بگذارد.

سیب

هیدراته ماندن فقط برای پوست شما معجزه نمی‌کند بلکه سردرد را از بین می‌برد. مطالعات نشان داده است که افزایش هیدراتاسیون می‌تواند به طور قابل توجهی در کاهش وزن و کاهش چربی نقش داشته باشد و می‌توانید از طریق سیب، هیدراتاسیون بدن خود را حفظ کنید.

نظرات بینندگان