arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

سردار غیب پرور: دشمنان بدانند ماجراهای ۸۸ و ۹۶ تکرار نخواهد شد

جانشین فرمانده‌کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند که نیروهای مسلح ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته ‌و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به‌پیش می روند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سردار غلامحسین غیب پرور ظهر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی استان که در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) برگزار شد، با اشاره به افزایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح، اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته‌اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به‌پیش خواهند رفت.

وی ادامه داد: ما در دفاع از انقلاب اسلامی لحظه‌ای به خود تردید راه نداده‌ایم و در دریا، آسمان و زمین و جای‌جای دفاع از انقلاب اسلامی حضوری پرقدرت داشته و داریم و آمریکایی‌ها باید بدانند که دوران افول آن‌ها فرارسیده است.

سردار غیب پرور با اشاره به وعده خداوند متعال در پیروزی جبهه حق بیان کرد: کسانی که در جبهه حق هستند، محزون نشوند چون در قله اوج ایستاده‌اند و برای غلبه بر جبهه باطل یک شرط لازم است اگر در پایبندی به اسلام و نظام اسلامی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی، مومن باشید، حتماً پیروزی از آنِ شما خواهد بود.

نظرات بینندگان