arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

فیس بوک در آستانه رکورد میلیاردی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهسا رحمانیان: جمعیت غول شبکه های اجتماعی به مرز رؤیایی یک میلیارد نفر نزدیک می شود.
فیس بوک در پی تازه ترین سرشماری از کاربران خود اعلام کرد 901 میلیون نفر به عضویت این شبکه اجتماعی محبوب در آمده اند و پیش بینی می شود با روند کنونی تا پایان سال جاری میلادی رکورد 1 میلیاردی به نام آن ثبت شود.
در میان دیگر مواردی جالب توجهی که در جدیدترین گزارش فیس بوک خودنمایی می کنند آمار اظهارنظرها و عکس ها روزانه ای که روی این شبکه اجتماعی منتشر می شود در نوع خود بی نظیر می رسد.
آمارها از آن حکایت دارند هر روز افزون بر 2/3 میلیارد اظهارنظر(کامنت) و 300 میلیون عکس روی فیس بوک منتشر می شود.
همچنین بر پایه یافته های پژوهشی جدید غول شبکه های اجتماعی از مجموع 901 میلیون کاربر آن، دست کم 526 میلیون نفر فعال بوده و هر روز با مراجعه مستقیم به فیس بوک یا از طریق افزونه های ویژه به آن سر می زنند.
از سویی، گزارش فیس بوک حاکی از آن است تنها در ماه میلادی گذشته 488 میلیون نفر با استفاده از نرم افزارهای ویژه سرکشی به این شبکه اجتماعی - که روی تلفن های همراه یا رایانه های لوحی نصب می شوند- به آن مراجعه کرده اند.
شمار کاربران فیس بوک در آمارهای سرگیجه آور سه ماه پیش با عدد 845 میلیون نفر مشخص شده بود.
در نخستین ماه از سال جاری میلادی - که واپسین روزهای چهارمین ماه آن را پشت سر می گذاریم- یک تحلیگر برجسته در مؤسسه بازاریابی دیجیتال موسوم به «iCrossing» پیش بینی کرد شمار اعضای غول شبکه های اجتماعی تا اواسط تابستان آینده از مرز یک میلیارد نفر می گذرد.
اینک با انتشار آمار جدید فیس بوک از شمار کاربرانش، پیشگویی ها درباره گذر قریب الوقوع جمعیت این شبکه اجتماعی از مرز 1 میلیارد نفر جدی تر به نظر می رسد.
حتی اگر در ماه های آینده به میزان اندکی از شمار کنونی کاربران فیس بوک کاسته شود باز هم این شبکه اجتماعی بسیار پیش تر از همتایان خود قرار دارد. هم اکنون توئیتر با فاصله زیاد در جایگاه دوم قرار دارد. بهمن ماه گذشته، شمار کاربران توئیتر از 500 میلیون نفر گذشت اما این شرکت اعلام کرد تنها 140 میلیون نفر از اعضای آن فعال هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بابک
|
KUWAIT
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
1
10
آره فیس بوک در ایران هم خیلی زیاد عضو داره
د ب ت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
7
8
زبانتان را گاز بگیرید و اسم این چیزهای بی تربیتی را نیاورید!!!!! شرم کنید, اسمش را آوردن هم گناه است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
بی تربیت اند.
واقعاً حرفای بی ادبی میزنن.
نظرات بینندگان