arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

مظلومي: فقط به برد فکر مي کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی فردا به برد فکر می کنیم.

 به گزارش خبرنگار ما ؛ پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران با شهرداری تبریز در پاسخ به سؤالی مبنی بررقابت فشرده کنونی در بالا و پایین جدول و برنامه استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی افزود: دوست نداشتیم در چنین شرایط حساس قرار گیریم بلکه دوست داشتیم قهرمانی مان اکنون محرز می بود.

وی افزود: متأسفانه با تیم هایی بازی داریم که در حال سقوطند به ویژه شهرداری تبریز که بازی قبلی را برده است و روحیه خوبی دارد اما توجیهی ندارد که تمرکز خود را از دست دهیم. مظلومی گفت: همه تلاش خود را می کنیم تا پیروزی به دست آوریم و جز برد به چیز دیگری فکر نمی کنیم. وی افزود: باید در بازی تمرکز کنیم هر چند انگیزه تیم ها بالاست و ما نیز فقط به برد فکر می کنیم تا رقیب سپاهان در صدر جدول و نیز تراکتور باشیم. سرمربی استقلال در پاسخ به سؤالی درباره بحث های مربوط به تبانی در بازی سپاهان و فولاد گفت: ما اتهام نمی زنیم و بررسی گل ها بر عهده فدراسیون فوتبال است و وظیفه ما نیست ، توجهی به این مسائل نمی کنیم ؛ ان شاءالله که بازی ها پاک است.

وی افزود: بنده نظری درباره آن بازی ندارم اما خدا آن بالاست و اگر کسی دنبال این چیزها باشد ممکن است پیروزی لحظه ای به دست آورد ولی پیش خدا باید جوابگو باشد. مظلومی در ادامه گفت: مجموعه استقلال به عشق هواداران کار می کند و اینکه در آینده چه اتفاقی می افتد به دنبالش نیستیم ، هنوز در بازی های آسیایی هستیم و می توانیم صعود کنیم و در لیگ نیز مدعی هستیم اما نمی دانم چرا باید حواشی داشته باشیم؟ وی افزود: این حواشی همیشه در آخر فصل وجود دارد و حواشی ایجاد می کنند که استقلال جام دوم را نگیرد چون فکر می کنند اگر یک تیم در یک سال دو جام بگیرد معادلات به هم می خورد .

مظلومی گفت: از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه خواهش کردم هر اتفاقی که می افتد بگذارند برای بعد از سه بازی باقی مانده تا اتحاد و انسجام خود را حفظ کنیم. سرمربی استقلال افزود: قراردادم اکنون تمام شده است اما به عشق هواداران کار می کنم و تیم از حالا باید به فکر سال آینده خود باشد . وی گفت: این اظهارنظرها و حواشی تمرکز ما را به هم می ریزد و اگر انسجام و یکدلی از بین رود مشکلات ما چند برابر می شود و نمی توانیم به نتایج و موفقیت های مورد نظر دست یابیم. مظلومی افزود:امسال کم موفقیت کسب نکردیم و بعد از چند سال استقلال جام آورد ، در آسیا نیز می توانیم صعود کنیم به شرطی که تمرکز باشد و احساسی صحبت نکنیم بلکه بیشتر سکوت کنیم تا تیم روند خود را پیش ببرد
نظرات بینندگان