arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

نظر حامد بهداد در مورد فساد در سینما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حامد بهداد، بازيگر سينما و تلويزيون در رابطه با مطرح شدن فساد در سينما گفت:به نظرم پريشاني از اين گونه حرف‌ها تنها باعث سيراب شدن نفس كساني مي‌شود كه آن را مطرح كرده‌اند.

وي افزود:هميشه آرزو مي‌كنم اي‌كاش وقتي حرفي عليه من زده مي‌شود،باعث خشونت و نفرت من نشود؛زيرا تنها سياه شدن نفس را در پي دارد.

بهداد اظهار داشت:ما مردمي هستيم كه براي اين كشور جنگيده‌ايم و بارها لباس عزا بر تن كرده ايم؛به نظرم اين سخنان بسيار قبيح است. هر وقت به يك هنرمند انگ فساد مي‌زنند و يا به نوعي مقامش را كم ارزش جلوه مي‌دهند،دليل اين است كه به مقام كلي انسان اهميت نمي‌دهند.انسان شان و قالب با ارزشي دارد. اين بازيگر افزود:ما هميشه در زندگي با مسائل و مصائب سختي روبرو بوده‌ايم و از اين به بعد نيز همين‌طور خواهد بود؛اما زندگي بسيار با ارزش است و به نظرم تهمت‌هايي از اين قبيل نبايد احوال هنرمندان را به هم بريزد.

وي افزود: اگر ما بترسيم و تحت تاثير قرار بگيريم تنها نفس آن انساني را كه انگ زده سيراب كرده‌ايم و نبايد چنين كاري انجام دهيم. بهداد در رابطه با سخنان امين تارخ و پرستو صالحي درخصوص فساد در سينما گفت:به نظرم آنها نبايد چنين حرفي مي‌زدند،بايد مشخص شود كه معني فساد چيست و هر كه در اين رابطه صحبت مي‌كند؛مسئوليتش به گردن خودش است. وي گفت:هنرمندان ما كارشناس هنر نيستند و به طور قطع مسئولان نيز نيستند و اين نقد من به هنرمندان است. بهداد ابراز كرد:ما هركدام درگير كارهاي خودمان هستيم و در تلاشيم چطور خودمان را رشد بدهيم و دقيقا زماني كه درحال تجربه كردن هستيم و يا از خودمان و كارمان ناراضي هستيم،به ما تهمت مي‌زنند.

وي ادامه داد:هنرمندان چرا در زمان رشد و ترقي‌شان تشويق نمي شوند؟و متاسفانه از اين طريق و با اين حرف‌ها نيروي ما را مي‌گيرند. اين بازيگر با اشاره به اين كه بودجه سينما بسيار پايين است، گفت: به نظرم اين فسادي كه مطرح شده است؛بيشتر مربوط به فساد اقتصادي و وضعيت مالي در سينماي ماست و به نظرم تهيه كنندگان ما درمقابل مسئله فساد در سينما بايد با چنين مشكلاتي درگير باشند.

نظرات بینندگان