arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۸ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۰

همکاری برند چینی اوپو با موسیقیدان سرشناس آلمان

برند چینی اوپو با موسیقیدان سرشناس آلمان، هانس زیمر همکاری کرده است. هدف از این همکاری جلب توجه بین المللی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برند چینی اوپو با موسیقیدان سرشناس آلمان، هانس زیمر همکاری کرده است. هدف از این همکاری جلب توجه بین المللی است.

 

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جعبه گشایی Oppo Find X۳ Pro با موسیقی هانس زیمر انجام شده است.

اوپو در اوایل این ماه از Find X۳ Pro رونمایی کرد و متوجه شدیم یکی از نفیس‌ترین گوشی‌های هوشمندی است که تاکنون از چینی‌ها دیده ایم. این سازنده چینی برای تقویت فروش خارج از مرز‌های چین، با هانس زیمر، تهیه کننده و آهنگساز مشهور دنیای موسیقی همکاری کرده است. این شرکت ویدیوی جعبه گشایی رسمی خود را با موسیقی پس زمینه‌ای که توسط آهنگساز شهیر آلمانی ساخته شده است، در حساب ویبو منتشر کرد.

 

 برند چینی اوپو

پیش بینی می‌سود که این ویدئو، حال و هوای مناسبی را برای فروش محصولات اوپو  در آینده ایجاد کند. اوپو می‌گوید Find X۳ Pro "یک دستگاه قدرتمند است. این محصول دارای شارژ سریع ۶۵W SuperVOOC ۲.۰ و همچنین قابلیت‌های بی سیم ۳۰W است.

این پرچمدار دارای یک نمایشگر ۱۰ بیتی LTPO با ۱ میلیارد رنگ و نرخ تازه سازی تطبیقی ​​است که به شما امکان می‌دهد "موارد خارق العاده" را تجربه کنید. Find X۳ Pro همچنین با استفاده از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی + زاویه فوق العاده باز) که دارای Sony IMX۷۶۶ است، "ابزار را برای کاوش در" واقعی‌ترین شکل "به شما می‌دهد. Find X۳ Pro به وضوح یک قطعه هنری است و علاقه‌مندان در سراسر دنیا می‌توانند از ۳۰ مارس با قیمت ۱۱۴۹ یورو آن را خریداری کنند.

نظرات بینندگان