arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

راه‌اندازي بخش الكترونيكي مبارزه با رشوه در وزارت ارتباطات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : لينك اختصاصي مبارزه با رشوه و ارتشاء در سايت رسمي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات راه‌اندازي شده است.

به گزارش ايسنا، در جلسه کارگروه مبارزه با رشوه و ارتشاء با حضور کلیه اعضاء، ‌بازرسان ویژه و به ریاست معاونت توسعه مدیریت،‌هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات برگزار شد، شریف‌زاده، معاون وزير ارتباطات، با تاکید بر مباحث فرهنگ‌سازی سازمانی در میان کارکنان و نقش آموزش در جلوگیری از فساد اداری تصریح کرد: بايد اقدام پیشگیرانه و همه جانبه در این زمینه صورت بگیرد.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری درباره تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه انسانی اظهار كرد: بايد برنامه‌ریزی لازم در جهت توانمندسازی کارکنان و نظارت همه جانبه در این محور و در راستای اجرایی کردن این فرامین انجام شود.

معاون توسعه مدیریت،‌هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات ادامه داد: امیدواریم راه‌اندازی لینک اختصاصی مبارزه با رشوه و ارتشاء در سایت رسمی وزارت ارتباطات،‌ ضمن آگاه سازی کارکنان از مصادیق مفاسد اداری،‌ نقش موثری در پیشگیری و کشف موارد فساد با همکاری مردم و کارکنان وزارت ارتباطات داشته باشد.

به گزارش ايسنا سايت وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با آدرس اينترنتي www.ict.gov.ir قابل دسترسي است.

دبيرخانه مبارزه با رشوه، ارتشاء و مفاسد اداري در اين لينك آمادگي خود را جهت پذيرش و پيگيري شكايات و گزارشات مردمي پيرامون ستاد وزارتخانه، كليه موسسات، سازمان‌ها، شركت‌ها و مراكز وابسته وزارت متبوع اعلام كرده و از مخاطبان خواسته است كه به يكي از طرق ذيل با دبيرخانه مبارزه با رشوه، ارتشاء و مفاسد اداري ارتباط برقرار كنند:

1- از طريق ايميل : Report@ict.gov.ir 

2- از طريق ارسال گزارش به آدرس دبيرخانه: تهران - خيابان شريعتي - بالاتر از چهارراه قدوسي (قصر) - ساختمان مركزي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات - طبقه اول - مركز بازرسي، نظارت مديريتي و پاسخگويي به شكايات

3- ارسال فكس به شماره 88434367 - 021

4- ارتباط مستقيم با هر يك از بازرسين ويژه وزير در امر مبارزه با رشوه و ارتشاء ( مندرج در جدول بازرسين)

5- درج گزارش در بخش مربوط به ارسال گزارش در اين وبگاه

همچنين در توضيحات اين لينك آمده است: كليه گزارش‌هاي وارده به دبيرخانه مبارزه با رشوه، ارتشاء و مفاسد اداري به صورت كاملا محرمانه و طبقه‌بندي شده نگهداري مي‌شود. درصورت كشف مفاسد با توجه به اخبار، اطلاعات و گزارشات وارده از سوي اشخاص حقيقي علاوه بر اجر معنوي آن براساس مقررات جاري و حسب مورد از پاداش نقدي به عنوان حق الكشف برخوردار خواهند شد. ( شيوه پرداخت اين پاداش كاملا محرمانه خواهد بود).
نظرات بینندگان