arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۰

یک گجت ویژه برای افزایش تمرکز+تصاویر

گجت پوشیدنی ویژه افزایش تمرکز موسوم به (نوروساینس کرون)، به کاربران کمک می‌کند تا یک حالت متمرکز پیدا کرده و در آن حالت بمانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گجت پوشیدنی ویژه افزایش تمرکز موسوم به (نوروساینس کرون)، به کاربران کمک می‌کند تا یک حالت متمرکز پیدا کرده و در آن حالت بمانند.

 تمرکز

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ابزار بی نظیر به کاربران کمک می‌کند تا علاوه بر تمرکز خود، ذهن متمرکز خود را برای تکمیل کار خود حفظ کنید.

 گجت

چه در خانه کار کنید و چه در یک اداره، حواس ما با عوامل محیطی پرت می‌شود. از همکاران تا اعلان‌های تلفن همراه و صحبت‌های اعضای خانواده در بر هم زدن تمرکز افراد نقش دارند.

 

 افزایش تمرکز

 

این گجت هوشمند و پوشیدنی با تمرکز برای ضبط داده‌های امواج مغزی شما وارد عمل می‌شود. سپس اطلاعات را پردازش و شخصی سازی و تعیین می‌کند که این امواج چگونه برای شما و محیط اطراف شما کار می‌کند.

سکوت

با استفاده از الکترود‌ها به عنوان تکانه‌های الکتریکی، داده‌ها با سرعت یک میلی ثانیه ضبط می‌شوند و بلافاصله به صورت نمره‌هایی برای تمرکز، آرامش و حرکت  پردازش می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید بهره وری جلسات کاری خود را از یک روز به روز دیگر مقایسه کنید.

 

یک گجت ویژه

موسیقی، نور و موارد دیگر نیز به شما کمک می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

نظرات بینندگان