arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

رئیس غریبه ،سرپرست ناشناخته!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: درد های فوتبال ایران را نه پایانی هست و نه درمانی! انتخاب رئیسی مثل عزیزی خادم که با هیچ متر و معیاری در اندازه های ریاست بر مهم‌ترین فدراسیون ورزشی کشور نبوده و نیست خود به تنهایی دلیل آشکاری در به قهقرا رفتن فوتبال ایران است ! این غریبه، با انتصاب های عجیب و حیرت آورش فوتبال ایران را با چالش های تازه ای مواجه کرده است.

آخرین شاهکار رئیس جدید حکم سرپرستی تیم ملی برای فردی به تام مجتبی خورشیدی ست که تعجب همگان را بر انگیخته است. این روزهای اهالی فوتبال در واکنش به تصمیم دور از ذهن رییس فدراسیون، از هم می پرسند خورشیدی کیست؟! برخی ها که بیشتر دستی بر آتش فوتبال داشته و مختصر آشنایی با سوابق نا چیز فوتبالی سرپرست جدید دارند انتقاداتی شدید تر نسبت به این انتصاب دارند. آنها معتقدند اگر‌ بنا بر انتشار لیست های متعددی از نام های ریز و درشت فوتبالی با گرایش های مختلف در میان بود ، باز هم ذهن کسی سمت خورشیدی نمی رفت حال چگونه عزیزی خادم به سمت این گزینه متمایل شده است را باید در چرایی حضور این بیگانه با فوتبال ها دنبال کرد! فوتبالی هایی که روز و روزگاری به درستی نسبت به حضور تاج و کفاشیان در راس فدراسیون معترض بودند حالا چرا سکوت کرده اند؟! کفاشیان و‌ تاج آنچنان غریبه با‌ ورزش و‌مدیریت نبودند اما ابن تازه از گرد راه رسیده را نه کسی میشناسد و نه مورد وثوق فوتبالی هاست. او به پشتوانه چیدمان شکل گرفته در پشت صحنه مجمع فدراسیون، رد صلاحیت یا عدم تمایل چهره های شاخص برای حضور در انتخابات و در شمای کلی سلطه نا محرمان و غریبه ها بر فوتبال بر این مسند تکیه زده است!

عجیب نیست که بزرگان و خاک خورده های فوتبال خانه نشین و منزوی شده و افرادی ناشناخته و بی کارنامه ترکتازی می کنند؟! عجیب نیست فیروز کریمی به عنوان سرمربی آخرین قهرمان ایرانی باشگاههای آسیا به جای حضور در فوتبال در تلویزیون استند آپ کمدی اجرا می کند؟! عجیب نیست استیلی و خاکپور ها ، عابدزاده ها ، زرینچه و پنجعلی و دهها نام بزرگ کنار بمانند تا فردی روی نیمکت تیم ملی بنشیند که خیلی ها برای اولین بار نامش را می شنوند؟!

نظرات بینندگان