arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

اوباما:هیلاری از ارسال پیامکهای مستی به من باز نمی ایستد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

TIK.IR نوشت: میشل اوباما، مثل دیگر حاضران شنبه شب، برای همسر رئیس جمهورش دست می زد تا پشت تریبون کاخ سفید قرار گیرد، اما این بار نه برای ایراد بیانیه ای رسمی و سیاسی بلکه برای بذله گویی. شاید میشل کمی نیز دلهره داشت در این که آیا شوخی طبعی باراک اوباما در ضیافت شام امسالِ "خبرنگاران” نیز، حاضران را خواهد خنداند یا نه!

به گزارش سرویس بین الملل تیک TIK.IR، با خنده حضار، دلهره میشل به رضایت تبدیل شد. اوباما در یکی از شوخی هایش گفت:"برغم موانع بسیار، در طول ریاست جمهوری من تغییرات زیادی صورت گرفته است. چهار سال پیش در نبردی سخت و ابتدایی با هیلاری کلینتون گیر افتاده بودم.(اما) چهار سال بعد او از ارسال پیامک های کج و کوله پس از مستی به من، از کارتاهینا، باز نمی ایستد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
35
4
چه آدمای فاسدی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
دوست ناشناس شما خبر نداری بیخودی نظر نده! یک عکسی از کلینتون در حال پیامک فرستادن با قیافه جالبی گرفته شده و مردم برای شوخی هر کدام زیرنویسی بر روی آن میگذارند و همه این جوک ها موضوعش پیامکهای خنده دار کلینتون به اوباما هست. این جوکها ساخته مردم آمریکا هست و تعداد زیادی از اونها در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک پخش شده و در این سخنرانی هم اوباما با استفاده از این موضوع شوخی با حاضرین انجام داده!
نظرات بینندگان