arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

کشف ۱۸ میلیارد ریالی پارچه قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تهران از کشف ۴۵۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تهران از کشف ۴۵۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی افزود: در گشت زنی های انتظامی، کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی به دو دستگاه خودروی کامیونت در محدوده «باقر شهر» مشکوک و دستور توقف آنها را صادر و در بررسی ها مشخص شد که خودروها حامل مقدار فراوانی پارچه های قاچاق هستند.

وی با اشاره به دستگیری رانندگان خودروها افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان پارچه ها را از یک انبار کالا در جنوب تهران بارگیری و قصد انتقال آن را به بازار تهران داشتند، همچنین مقادیر فراوان دیگری از پارچه های قاچاق در داخل انبار دپو و جمع آوری شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالک انبار شناسایی و با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به نشانی انبار کالا اعزام و در بازدید از این مکان مقادیر دیگری از پارچه های قاچاق کشف و مالک انبار به قاچاق بودن کالاهای کشف شده معترف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در مجموع ۴۵۰ طاقه پارچه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد، ادامه داد: هر سه متهم برای سیر مراحل قضائی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: همه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد و کارشناسان ارزشی ریالی اموال کشف شده را ۱۸ میلیارد ریال بر آورده کرده اند.



نظرات بینندگان