arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۳۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

تیتر تحقیر آمیز روزنامه عربستانی در مورد پرسپولیس!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزنامه عربستانی شرق الاوسط در گزارشی پیروزی تیم الهلال برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران را به موجی تفسیر کرد که 73 هزار تماشاگران ایرانی را بلعید.

روزنامه شرق الاوسط در مطلبی با اشاره به گل دقیقه 59 یوسف العربی که باعث پیروزی الهلال در ورزشگاه آزادی شد، نوشت: "این مسابقه که با حضور 73 هزار تماشاگر که برای حمایت از تیم ایرانی آمده بودند، برگزار شد، در نهایت با پیروزی ارزشمند تیم الهلال به پایان رسید."

در ادامه این مطلب آمده است:" تیم عربستانی با پیروزی در زمین پرسپولیس امتیاز خود را به 9 رساند و صدرنشین گروه شد و پیروزی را پائین تر از خود با 8 امتیاز می‌بیند."

نویسنده در ادامه مطلب با اشاره به فرصت‌های بیشمار گلزنی الهلال که در این دیدار از دست رفت، تاکید کرد:" مهاجم مراکشی الهلال توانست در نهایت یکی از این فرصت‌ها را به گل برتری تیمش تبدیل کند تا در نهایت موج الهلالی 73 هزار تماشاگران ایران را بلعید."

در این مطلب، تصویری از تیم بازیکنان تیم فوتبال الهلال که پس از باز کردن دروازه پرسپولیس درحال سجده در زمین هستند، نیز منتشر شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان که عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، با برتری یک بر صفر تیم الهلال به پایان رسید.
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
1985
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
20
80
درود بر سپاهان که موجش کل امارات رو بلعید هم بازی رو برد هم اخلاق رو به عربا آموخت.
پاسخ ها
مهران از اصفهان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
من در عجبم واقعا کی میتونه به این کامنت نظر منفی بده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
متعجب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
خیلی جالبه!! بازی جوانمردانه رو رعایت نکردن دروازه بان حریف اخراج شده 40 دقیقه ده نفره بازی کردن اونوقت میگن اخلاق رو هم بردیم!!!!!!
نه تو رو خدا پنالتی رو هم گل میکردین
نظرات بینندگان