arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

گردان؛قاضی ؛ حقیقی و ماهینی در دفتر رویانیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت گل نوشت  - پس از بازی ایران - موزامبیک  در کرج چهار ملی پوش مقصدشان را به سمت یک مکان مشترک کج کردند...
 هر چهار نفربا یک تماس به دفتر رویانیان دعوت شدند تا کرج را به مقصد دفتر محمد رویانیان ترک کنند. این چهار بازیکن پس از حضور در دفتر مدیرعامل پرسپولیس تک به تک به داخل اتاق رویانیان رفتند و تقربیا هر چهار بازیکن ملی پوش تیم ملی راضی از دفتر خارج شدند و به توافق رسیدند تا فصل آینده پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کنند .
 گردان ؛ماهینی و قاضی سه بازیکن تیم ذوب آهن با مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس مواجه نیستند و پس از پایان فصل بازیکن آزاد خواهند بود اما رضا حقیقی با مشکل قرارداد مواجه است و یکسال دیگر با فجر سپاسی قرارداد دارد و بدون رضایت نامه فجر نمی تواند به پرسپولیس برود . او هم با رویانیان به توافق رسید و قرار شد تا رویانیان رضایت نامه او را از فجر بگیرد . 
پرسپولیس چهار بازیکن خود را در چهار پست انتخاب کرده است و در پست آنها علیرضا محمد ؛مازیار زارع ؛معمارزاده و هوشیار و اولادی اکنون در پرسپولیس حضور دارند که فصل آینده با این خریدها آنها دیگر بازیکن پرسپولیس نیستند . پرسپولیس قصد دارد علاوه بر حقیقی یک هافبک دفاعی خارجی را نیز جذب کند . آنها با توافق با این چهار بازیکن به دنبال یک مدافع هستند و الویت خرید آنها مدافعی در سطح بالاست .
 نشست بعدی رویانیان با این چهر بازیکن پس از دو بازی بعدی لیگ است تا قرارداد آنها امضا شود
نظرات بینندگان