arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

چرا در تصاویر ویدیویی زشت به نظر می‌رسم؟!

یکی از گلایه‌های اغلب رایج برخی از افراد این است که در تصاویر ویدیویی زشت به نظر می‌رسند. بسیاری نیز می‌گویند پیر به نظر می‌رسند، اما چرا، این اتفاق رخ می‌دهد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از گلایه‌های اغلب رایج برخی از افراد این است که در تصاویر ویدیویی زشت به نظر می‌رسند. بسیاری نیز می‌گویند پیر به نظر می‌رسند، اما چرا، این اتفاق رخ می‌دهد؟


به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، به گفته یک متخصص پوست، اگر از نظر سنی بزرگ‌تر از سن خود به نظر می‌رسید، می‌تواند به این دلیل باشد که اصلا تصویر ویدیویی بی کیفیت است.

ویدیو
دکتر راجانی کاتا، متخصص پوست مستقر در تگزاس می‌گوید: "برخی از این موارد به دلیل ادراک است، چیزی که من آن را بزرگ نمایی چهره می‌نامم. بین نور شدید، زاویه‌های عجیب و غریب و ساعت‌ها خیره شدن به صورت شما، می‌تواند درک شما از ظاهر را تغییر دهد. "

 

تصاویر

البته باید قبول کنیم که کرونا و استرس همه گیری نیز در مشکلات پوستی بی تاثیر نیست. دکتر کاتا ادامه داد:" استرس همه گیری، حاصل از دست دادن عزیزان یا احساس بی قراری، می‌تواند روی پوست شما اثر بگذارد و باعث ایجاد خطوطی شود، استرس خواب شما را مختل می‌کند، که منجر به تورم پلک‌ها و سیاهی زیر چشم می‌شود. بدن شما نیز هنگام استرس کورتیزول بیشتری آزاد می‌کند، که تولید کلاژن را متوقف می‌کند و وجود کلاژن برای پیشگیری از چین و چروک کلیدی است. "

متخصصان پوست می‌گویند برای داشتن پوست بهتر، ورزش، خواب و خوردن غذا‌های غنی از آنتی اکسیدان و کاهش سطح استرس ضروری است.

دکتر کاتا، خوردن غذا‌هایی با مقدار زیادی آنتی اکسیدان و خاصیت‌های ضد التهابی را توصیه می‌کنند، زیرا به محافظت از پوست کمک می‌کنند. در طول روز، متخصصان می‌گویند شما می‌توانید با انجام یوگا، مدیتیشن یا تنفس عمیق به طور فعال سعی کنید فشار خود را کاهش دهید.

نظرات بینندگان