arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

نیویورک تایمز: ممکن است برجام در این دوره از مذاکرات که جمعه آغاز می شود، احیا شود

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا، روز پنجشنبه، در آستانه این دور از مذاکرات که می‌تواند دور نهایی مذاکرات قبل از توافق باشد، گفت ایالات متحده و ایران می‌توانند ظرف چند هفته به پایبندی توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ بازگردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیویورک تایمز: ممکن است برجام در این دوره از مذاکرات که جمعه آغاز می شود، احیا شودیک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا ،روز پنجشنبه، در آستانه این دور از مذاکرات که می تواند دور نهایی مذاکرات قبل از توافق باشد، گفت ایالات متحده و ایران می توانند ظرف چند هفته به پایبندی توافق هسته ای سال 2015 بازگردند.

به گزارش«انتخاب» به نقل از نیویورک تایمز، این خوش بینانه ترین سیگنال دولت بایدن است که می گوید بازگشت آمریکایی ها به توافق بین ایران و قدرت های جهانی در دسترس است.

این مقام ارشد که خواست نامش فاش نشود در جمع خبرنگاران گفت، توافق قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران در اواسط ژوئن هم ممکن و هم قابل انجام است. وی گفت این توافق به طور بالقوه می تواند در این دوره از مذاکرات که از روز جمعه در وین آغاز می شود، انجام شود.

البته وی هشدار داد که ایالات متحده و ایران در مورد اقداماتی که طرفین برای پایبندی به توافق سال 2015 باید انجام دهند، اختلاف نظر دارند.

نظرات بینندگان