arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۶۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

3 پیشنهاد درآمد یارانه‌ها رای نیاورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون تلفیق گفت:‌ سه پیشنهاد درآمد ۱۳۵ و ۱۰۰ و 70 هزار میلیارد تومانی یارانه‌ها در جلسه امروز صبح مطرح شد که هیچ کدام رای نیاورد.

به گزارش انتخاب، موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با فارس، درمورد جلسه امروز تلفیق گفت: ابتدا پیشنهاد کمیسیون اقتصادی مبنی بر 70 هزار میلیارد تومان برای هدفمندی‌ یارانه‌ها در سال جاری مطرح شد که رای نیاورد و سپس پیشنهاد 135 هزار میلیارد تومانی شفاهی دولت و بعد از آن پیشنهاد تعدادی از نمایندگان برای هدفمند کردن 100 هزار میلیارد تومان مطرح شد که هیچکدام رای نیاورد.

وی افزود: در جلسه بعد از ظهر کمیسیون تلفیق پیشنهاد دیگری برای 80 هزار میلیارد تومان مطرح می‌شود و سپس رای گیری خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق گفت: در پیشنهاد 135 هزار میلیارد تومانی به دلیل اینکه قیمت حامل های انرژی سه برابر و در پیشنهاد 100 هزار میلیارد تومانی قیمت‌ها 2.5 برابر و در پیشنهاد 70 هزار میلیارد تومانی قیمت‌ها 100 درصد افزایش می‌یافت هیچکدام رای نیاورد.

نماینده بجنورد،‌جاجرم، مانه و سملقان گفت:‌ دولت باید پیشنهاد کتبی ارائه کند اما مشکل این است که این موارد در لایحه بودجه دولت ذکر نشده و فقط به پیشنهاد شفاهی رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه با 25 نفر از اعضای تلفیق مطرح شد که امروز رای نیاورد.

ثروتی افزود: در جلسه امروز تلفیق دو معاون رئیس جمهور آقای عزیزی و میرتاج‌الدینی و دبیر کارگروه تحول آقای فرزین و آقای ممبینی حضور داشتند.

وی گفت:‌ نمایندگان به دلیل اینکه اعتقاد داشتند با ارقام 135 هزار و 100 هزار میلیارد تومان گرانی و نارضایتی در مردم ایجاد شده و مشکلاتی مانند تورم و مشکل تولید در صنعت کشاورزی و بیکاری ایجاد می‌شود به این پیشنهاد دولت رای ندادند.

وی افزود: پیشنهاد 80 هزار میلیارد تومانی در جلسه بعدازظهر مطرح و رای گیری می‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
1
پیشنهاد 70 هزار میلیارد تومانی به علت2برابر شدن قیمت حاملهای انرژی رای نیاورد,حالا میخوان 80 هزار میلیارد تومانی رو مطرح کنن؟واقعا که خنده داره
نظرات بینندگان