arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

خیز اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما با چند نفر از دوستانمان که نتوانسته اند به مجلس راه یابند جلسات مستمری خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا با بازسازی تشکیلات جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم.

به گزارش انتخاب، الیاس نادران در گفتگو با مهر با اشاره به ترکیب رأی آورندگان دور اول و دوم انتخابات مجلس در تهران، گفت: ترکیب رأی آورندگان نشان می دهد که مردم هم به جبهه متحد اقبال نشان داده اند و هم به جبهه پایداری ضمن اینکه خارج از این دو لیست نیز مردم به کسانی رأی داده اند که منتقد دولت بوده اند.

وی افزود: انتظارات مردم از مجلس نهم با نگاه به همین ترکیب ها مشخص می شود.

این نماینده اقتصاددان مجلس تصریح کرد: امیدوارم 30 نفر نماینده انتخاب شده در تهران فرصت خدمتگذاری را از دست ندهند و تلاش کنند تا مشکلات مردم در شهرهای تهران، ری و شمیرانات را حل کنند.

نادران همچنین درباره کاندیداهایی که نتوانستند رأی بیاورند نیز گفت: به هر حال به دلیل وجود محدودیت ها ممکن است عده ای از کاندیداها رأی نیاورند و در واقع این که چه کسی رأی آورد و چه کسی رأی نیاورد مسئله چندان مهمی نیست.

وی خطاب به کاندیداهای بازمانده از راهیابی به مجلس نهم تأکید کرد: آنها باید در سنگرهای دیگر تمام ظرفیت های کارشناسی خود را در خدمت نظام بیاورند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در همین زمینه ما با چند نفر از دوستانمان که نتوانسته اند به مجلس راه یابند نیز جلسات مستمری خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا با بازسازی تشکیلات جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
خوش خیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
3
الیاس نادران در گفتگو با مهر فرمایش جالبی کرده اند که :
« ما با چند نفر از دوستانمان که نتوانسته اند به مجلس راه یابند جلسات مستمری خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا با بازسازی تشکیلات جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم. »
-----بنده به ایشان تبریک میگم از اینهمه سیاستمداری و توصیه میکنم که حتما اینکار را بکنید و مطمئن باشید جناح شما در مواجهه با این همه حزب و جناح های متعدد اگر خدا بخواهد احتمالا اول میشوید.
سنگ مفت گنجشک مفت . شما سعی خود را بنمائید .
نظرات بینندگان