arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

لباس تیم ملی ژیمناستیک بانوان تایید نشد / تیم ایران از حضور در مسابقات بین المللی منع شد

لباس تیم ملی ژیمناستیک بانوان ایران برای شرکت در رقابت‌های بین المللی مورد تایید وزارت ورزش وجوانان قرار نگرفت؛ بنا بر این بانوان ژیمناستیک ایران نمی‌توانند در عرصه‌های بین المللی شرکت کنند. از سال گذشته جلسات مختلفی بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ژیمناستیک برای تایید پوشش بانوان برگزار شد و حتی توافقات خوبی هم بین ۲ طرف به وقوع پیوست، اما در نهایت به نتیجه ختم نشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همشهری: از سال گذشته جلسات مختلفی بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ژیمناستیک برای تایید پوشش بانوان برگزار شد و حتی توافقات خوبی هم بین ۲ طرف به وقوع پیوست، اما در نهایت به نتیجه ختم نشد.


لباس تیم ملی ژیمناستیک بانوان ایران برای شرکت در رقابت‌های بین المللی مورد تایید وزارت ورزش وجوانان قرار نگرفت؛ بنا بر این بانوان ژیمناستیک ایران نمی‌توانند در عرصه‌های بین المللی شرکت کنند.

از سال گذشته جلسات مختلفی بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ژیمناستیک برای تایید پوشش بانوان برگزار شد و حتی توافقات خوبی هم بین ۲ طرف به وقوع پیوست، اما در نهایت به نتیجه ختم نشد.

مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره لباس بازیکنان تیم ملی ژیمناستیک بانوان عنوان کرد: حضور ورزشکاران ژیمناستیک بانوان ما در عرصه‌های بین المللی، با توجه به نوع فعالیت‌ها و پوششی که مد نظر نهادهای بین المللی ورزشی است، امکان پذیر نیست.

او البته اعلام کرد فعالیت بانوان ژیمناستیک ایران در داخل کشور مشکلی ندارد و در مجموع انجام حرکات رشته ژیمناستیک در داخل کشور بدون مانع است.

ممنوعیت حضور بانوان ژیمناستیک ایران در رقابت‌های بین المللی در شرایطی ممنوع اعلام شد که یک بار فدراسیون ژیمناستیک به نقل از وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود که مجوز حضور بانوان ژیمناست ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی آکروباتیک ژیمناستیک صادر شده است.

نظرات بینندگان