arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

اراذل پارکينگ‌دار فرحزاد جمع‌آوري شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پليس امنيت تهران بزرگ با دستور دادسراي شهيد مقدس در يک حرکت ضربتي سايه شوم اراذل پارکينگ‌دار فرحزاد را که طي يکسال گذشته براي مردم مشکلات بسياري پديد آورده بودند را جمع کرد.

طي يکسال گذشته شکايت‌هاي بسياري مبني بر آزار و اذيت مردم و نواميس از طرف پارکينگ‌داران منطقه فرحزاد به پليس رسيد که نهايتا پس از اين مدت طي يک اقدام ضربتي سايه شوم اين اراذل و اوباش از اين منطقه بر چيده شد.

بر اساس اطلاعات واصله از مردم اين افراد تعدادي از پارکينگ‌داران اين منطقه تفريحي بودند که با ايجاد راهبندان و ترافيک صوري براي نواميس مردم ايجاد مزاحمت مي‌کردند. در صورتي که هر يک از افراد در برابر آنها اعتراضي را صورت مي‌داند به صورت دسته جمعي وي را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دادند.

با گزارشات واصله و مراجعه شکات به مراجع قضايي نهايتا شناسايي و دستگيري متهمان در دستور کار پليس امنيت تهران بزرگ قرار گرفت.

بر اساس اين گزارش،اين اراذل و اوباش در يک اقدام ضربتي شناسايي و با دستور قاطع دادسراي دادسراي شهيد مقدس، 5 تن از اين اراذل و اوباش دستگير شدند. اين افراد به جرايم خود از جمله راه بندان و ايجاد مزاحمت براي نواميس مردم اعتراف کرده‌آند.گفتني است چندي پيش اين افراد به دليل عدم تمکين 2 دختر جوان مبني بر ورودشان به پارکينگ آنها را مورد آزار و اذيت قرار داده بودند.

يک مقام آگاه در اين خصوص گفت: برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومي جزء ماموريت ذاتي پليس و دستگاه قضا به حساب آمده و تعطيلي بردار نيست.شايان ذکر است اقدامات پليس و دستگاه قضا در جمع آوري اين اراذل و اوباش موجي از خرسندي را در بين مردم منطقه فرحزاد به همراه داشته است.
نظرات بینندگان