arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

معماي قتل همسرم در چمدان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردي که متهم است همسر خود را در رودهن خفه کرده است با گذشت اولياي دم همچنان بر بيگناهي خود اصرار کرد.

در جلسه دادگاه که در شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران برگزار شد قاضي ذبيح زاده نماينده دادستان با قرائت کيفرخواست گفت: در اين پرونده داوود متهم است که در خرداد سال 89 همسر خود را به نام زهرا خفه کرده است. با توجه به دلايل موجود در پرونده براي متهم تقاضاي قصاص مي‌کنم.در ادامه قاضي همت يار رئيس دادگاه از اولياي دم خواست درخواست خود را مطرح کنند.

مادر مقتول پس از حضور در جايگاه از خون دخترش گذشت کرد و گفت: داوود دختر مرا کشت اما دو سال است به جاي اعتراف دروغ پردازي مي‌کند به همين خاطر از قضات دادگاه مي‌خواهم او را به زندان آن هم براي مدت طولاني محکوم کنند.در ادامه دختر 10 ساله مقتول نيز با حضور در جايگاه اظهار داشت: من هم از قصاص پدرم مي‌گذرم. او به خاطر زن دومش هميشه مادرم را کتک مي‌زد و سرانجام او را کشت.

 قاضي سپس اتهام قتل عمد را به داوود تفهيم کرد که متهم با رد اتهاماتش گفت: من اين کار را نکردم. من و همسرم مدتها بود با يکديگر اختلاف داشتيم اما دو روز قبل از جنايت با هم آشتي کرديم. قرار شد به شهرستان برويم و در آنجا زندگي کنيم زهرا نيز دادخواست طلاقش را پس بگيرد.صبح روزي که قرار بود اسباب کشي کنيم زهرا به يک آموزشگاه رانندگي رفت او مي‌خواست براي گواهينامه امتحان دهد که من مانعش شدم. با دلخوري به خانه برگشتيم در طول مسير چند خودرو ما را تعقيب مي‌کردند. وقتي به خانه رسيديم او به داخل اتاق رفت و من در حياط مشغول صحبت با خواهرم شدم.

حدود 15 دقيقه بعد وقتي وارد خانه شدم زهرا در آشپزخانه روي زمين افتاده بود و يک روسري خون آلود نيز در کنارش بود. او را با کمک اورژانس به درمانگاه منتقل کردم که پس از 20 دقيقه پزشکان اعلام کردند همسرم جان باخته است.متهم در ادامه گفت: صاحبخانه من فرد خلاف کاري بود و همسرم با او کار مي‌کرد. اين جنايت به کار همسرم و گم شدن يک چمدان از او در تهران مربوط است. اگر معماي آن چمدان را کشف کنيد راز قتل فاش مي‌شود.پس از آخرين دفاعيات متهم و وکيل مدافعش قضات دادگاه ختم رسيدگي به اين جلسه را اعلام کرده و براي صدور حکم وارد شور شدند.
نظرات بینندگان