arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

حضور اعضای کابینه در نمایشگاه کتاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ارشاد از حضور اعضای کابینه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روزهای آتی خبر داد.
به گزارش انتخاب به نقل از مهر، سیدمحمد حسینی عصر شنبه 16 اردیبهشت درحاشیه مراسم امضای پروتکل فرهنگی با همتای اوکراینی خود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالاتی درباره وضعیت نمایشگاه کتاب امسال و برنامه‌های وزارتخانه متبوعش برای بهبود فضای نشر پاسخ داد.

وزیر ارشاد در پاسخ به سئوالی درباره ارزیابی‌اش از نمایشگاه امسال گفت: نمایشگاه کتاب امسال پربار بوده و جمعیت بیشتر از سال قبل می‌آید و باز هم استقبال بیشتر است. امسال مخصوصاً بخش نمایشگاهی رونق بیشتری دارد.
وی با بیان اینکه فضای خوبی فراهم شده تا مردم با نویسندگان دیدار داشته باشند، افزود: همچینین در جشن میلاد حضرت زهرا (س) از روسای 25 دوره نمایشگاه کتاب تهران تقدیر می‌شود.
حسینی اضافه کرد: بخشی هم به عنوان نمایشگاه ربع قرن جهاد فرهنگی پیش‌بینی شده که کار خوبی است و افراد می‌توانند کارهای خوبی که در دوره‌های گذشته انجام شده است را مشاهده کنند.
وزیر ارشاد در عین حال با اشاره به برخی نواقص این رویداد فرهنگی بزرگ تاکید کرد: البته اینکه در چنین نمایشگاهی با این وسعت ایراد‌ها و اشکالاتی وجود داشته باشد، طبیعی است. البته بخشی از این ایراد‌ها به ناشران باز می‌گردد که غرفه‌های خود را با تاخیر راه‌اندازی کرده‌اند.
حسینی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که نمایشگاه کتاب تهران به بهترین شکل ممکن برگزار شود. نمایشگاه کتاب تهران با حضور 4000 ناشر کاری عظیم و گستردگی بسیاری دارد.
وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر که پرسید: «علاوه بر شما که تاکنون دو بار از نمایشگاه بازدید کرده‌اید، دیگر اعضای کابینه هم به مصلی خواهند آمد؟» گفت: در روزهای آینده سایر اعضای کابینه هم از نمایشگاه کتاب تهران بازدید و به سهم خودشان در این رویداد مهم مشارکت می‌کنند.
نظرات بینندگان