arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

علیخانی خطاب به دولت: گوشت کیلویی 25000 تومان پول نفت سر سفره است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه با توجه به قیمت افسانه ای نفت در دولت تهم و دهم مردم امروز در شرابط بد افتصادی قرار دارند گفت: یکی از شعارهایی که دولت در اوایل کار خود سر می داد این بود که پول نفت را سر سفره مردم می آورد، گوشت کیلویی 25000 تومان پول نفت است؟

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت‌الله علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس هشتم با تشکر از مردم این شهر به خاطر اینکه وی را در دوره های 6، 7 و 8 مجلس انتخاب کرده بودند گفت: مردم در خصوص انتخابات اخیر و آ‌نچه که در آن گذشت مطلع هستند و خود بهترین قاضی در مورد رائی که به صندوق انداخته‌اند هستند، لذا دیگر نیازی به پرداختن به این جفای بزرگ را نمی‌دانم.

همچنان پایبند به آرمان های انقلاب و رهبری خواهم بود

وی با بیان اینکه من بیشترین نطق‌ها و تذکرات کتبی و شفاهی را در مجلس داشتم، گفت: با توجه به اینکه در دوره نهم به مجلس راه نیافته‌ام همچنان پایبندی خود را نسبت به آرمان‌های نظام و رهبری اعلام می کنم و همچنان در صحنه برای دوام و بقای این نظام انقلابی و آرمانی خواهم بود.

با توجه به قیمت افسانه ای نفت مردم در شرابط بد اقتصادی قرار دارند

نماینده قزوین در مجلس هشتم همچنین در مورد عملکرد دولت نهم گفت:‌ یک دستی قوای سه گانه در جهت حمایت از دولت، درآمدهای بی‌سابقه و افسانه‌ای نفت (650 میلیارد دلار) و همچنین اجرای سه برنامه 5 ساله توسعه بعد از جنگ و تربیت مدیران و کارشناسان خبره در طول عمر انقلاب همه اینها از فرصت‌هایی بود که این دولت در اختیار داشت اما نتوانست از آن استفاده به جا و صحیح بکند و به حرکت‌های شعاری و اقدامات بی فایده دست زد.

وی افزود: زمانی که نفت گران می‌شود مردم توقع رفاه بیشتری دارند اما شرایط سخت اقتصادی برای آنان به ارمغان آورد که این وضعیت گرانی و فشارهای ناشی از آن کمر مردم را خرد کرده است. چه کسی قادر است مرغ کیلویی بالای 5 هزار تومان و گوشت کیلویی 20 هزار تومان مصرف کند؟

عضو فراکسیون اقلیت با اشاره به شعار دولت در اوایل کار خود گفت: دولت شعار داده بود که پول نفت را سر سفرهای مردم می‌آورد. آیا با توجه به اینکه نفت به قیمت افسانه‌ای رسیده است گوشت کیلویی 25 هزار تومان پول نفت است که سر سفره مردم آمده؟ چه کسی جوابگو است.

علی رغم آمارهای نجومی دولت در مورد تولید اشتغال 100 هزار نفر در سال گذشته بیکار شده اند


وی افزود: ‌در حالی که دولت آمارهای نجومی در مورد اشتغال اعلام می کند آقای محجوب گفته است که در سال 90 فقط 100 هزار نفر بیکار شدند.

ردپای بسیاری از مدیران دولتی در پرونده فساد/ مبارزه با فساد شعار دولت بود

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای این دولت مبارزه با فساد بوده است، گفت: امروز یکی از پرونده های فساد که آشکار شده رد پای بسیاری از مدیران دولتی در آن وجود دارد. این در حالیست که همین دولت بسیاری از انسانهای شایسته و خدمتگزار نظام را که عمر خود را برای انقلاب صرف کرده بودند متهم کرد.

علیخانی با اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با خائنین و دزدان کیسه ملت برخورد کنید، گفت: ملت ایران در انتظار این برخورد با عوامل این فساد بزرگ هستند و دولت نیز باید از پیشگاه ملت عذرخواهی کند.

وی با اشاره به یکی از نطق های خود در مجلس هفتم و خطاب به اصولگرایان یادآور شد: من در آن زمان به اصولگرایان گفته بودم که سرنوشت خود را به دولت گره نزنید و با حمایت های بی منطق از دولت به خود لطمه نزنید که به این تذکر مشفقانه توجه نشد و الان شاهدیم بخشی از اصولگرایان که حامی دولت بودند در شرایط امروز به منتقدان بزرگ دولت تبدیل شده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
14
پس یارانه را برای چی بهت میدن. نه به خاطر گوشت کیلویی 25000 تومنه؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
9
14
آقای نماینده تا حالا خواب تشریف داشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
24
توی محله ما گوشت ارزونتره!!!!!!!!!!! خب ملت بیان اینجا بخرن..... انتخاب تو هم بدو تا گرون نشده!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
21
تاسف ازحذف صدای درداشنای قزوین
نظرات بینندگان