arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

پرسپولیس با خوردن 4 گل در سومین بازی هتریک کرد/ قهرمانی به هفته آخر کشیده شد

هفته سي و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال امروز با برگزاري همزمان 9 ديدار پيگيري شد كه در مهم‌ترين اتفاق اين هفته تيم‌هاي شاهين بوشهر و شهرداري تبريز با توقف برابر حريفان خود، سقوط خود به ليگ دسته يك را قطعي كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش  ايسنا هفته سي و سوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال امروز با برگزاري همزمان 9 ديدار پيگيري شد كه در مهم‌ترين اتفاق اين هفته تيم‌هاي شاهين بوشهر و شهرداري تبريز با توقف برابر حريفان خود، سقوط خود به ليگ دسته يك را قطعي كردند.

شاهين با تساوي 2 بر 2 مقابل سايپا و شهرداري تبريز با تساوي بدون گل برابر فجر سپاسي به ترتيب با 33 و 34 امتياز به ليگ دسته يك سقوط كردند.

در ديگر ديدارهاي اين هفته استقلال در خانه صنعت نفت آبادان به پيروزي 2 بر يك دست يافت. يركوويچ (24)، ميثم حسيني (74) براي استقلال گلزني كردند. فونيكه سي (9) براي صنعت نفت گل زد.

پرسپوليس در خانه با نتيجه 4 بر 3 از راه آهن شكست خورد. در اين بازي بهادر عبدي و ايمون زايد براي دو تيم هت‌تريك كردند. بهادر عبدي در دقايق 19 ، 45 ، 78 و حسين كاظمي (74) براي راه آهن گلزني كردند و ايمون زايد در دقايق 23، 83 و 87 براي پرسپوليس گلزني كرد.

داربي اصفهان نيز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

تراكتورسازي در كرمان نتوانست از سد مس سرچشمه بگذرد و با تساوي بدون گل متوقف شد.

نفت تهران در خانه خود با نتيجه يك بر صفر داماش گيلان را شكست داد. ماركو لوپز (45) براي نفت گلزني كرد.

ملوان در خانه خود 2 بر صفر فولاد خوزستان را شكست داد. محمد نزهتي (57) و جلال رافخايي (59) براي ملوان گلزني كردند. تيم فولاد از دقيقه 87 با اخراج عليرضا سليمي 10 نفره به بازي ادامه داد.

صباي قم نيز در خانه خود با نتيجه يك بر يك مقابل مس كرمان متوقف شد. احمد حسن‌زاده در دقيقه 52 براي مس كرمان گل زد و محسن بيات در دقيقه 65 تك گل صبا را به ثمر رساند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امین میلو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
کاش غیرت بازیکنان پرسپولیس مثل ده دقیقه پایانی بازی با راه آهن بود!
کاش به این راحتی به حریفان اجازه گل زدن نمیدادین!
کاش آقای دنیزلی زودتر و بیشتر از مهدوی کیا و هاشمیان استفاده میکردند!
کاش آقای دنیزلی ی کم حرف هواداران هم میشنید و در این بازی و بازی با الهلال از مهدوی کیا استفاده میکرد!
ما پرسپولیس دقیقه 80 به بعد رو میخواهیم و با همین غیرت!
آفرین به کریمی ، مهدوی کیا و زاید.
آقای دنیزلی! آیا تاثیر مهدوی کیا و هاشمیان رو در این بازی دیدی؟ پس قدر مهدوی کیا رو بدان و حرف هواداران رو گوش کن و بهشون احترتم بگذار.
ما در بازی راه آهن 3 گل توسط عبدی خوردیم که سالی ی گل هم نمیزد ، و 3 گل عبدی از یک جا و با استفاده از فضای خالی پشت مدافعان به ثمر رسید که باید از بابت این دفاع تاسف خورد. گل چهارم هم که میثاق با بیرون اومدن از دروازه دو دستی تقدیم عبدی و راه آهن کرد و گل سوم هم شیرینی شیث بود به دوستش دایی! البته شیرینی ورود به لیگ برتر! که کاش هیچ وقت پاش به لیگ برتر باز نشده بود!
و تبریک میگم به کریمی، زاید و مهدوی کیا بابت بازی غیرتمندانه شان.
نظرات بینندگان