arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

عزت‌الله انتظامی: دوست داشتم با ایرج قادری همکاری کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کافه سینما نوشت: عزت الله انتظامي بازیگر پیش کسوت سینمای ایران در گفت وگویی با خب نگار صداوسیما در گذشت ایرج قادری را تسلیت گفته است .

به گزارش پارس توریسم آقای انتظامی در این گفت وگو ايرج قادري از كارگردانان قديمي و با تجربه سينماي ايران دانسته كه ‌آثار بسياري را در تاريخ سينماي كشور به يادگار گذاشته است .

این بازيگر پیشكسوت سينما تئاتر و تلويزيون در خصوص ايرج قادري گفته است : ايرج قادري از جمله كارگردانان قديمي است كه از گذشته دور در سينماي ايران فعاليت داشته و نوع كارها و آثار به نمايش درآمده او داراي سوژه هاي خاص و به دور از مسائل سياسي و همچنين بيشتر به دنبال مسائل درام خانوادگي - اجتماعي و عاشقانه بود.

وي گفت: تا به حال افتخار همكاري با ايشان را نداشته‌ام و فقط در حد پيشنهادي از طرف وي بود كه سناريوي اين اثر مورد استقبال من قرار نگرفت در صورتيكه بسيار مشتاق بوديم تا در اثري سينمايي با يكديگر همكاري داشته باشيم.

انتظامي افزود: مرگ ايرج قادري را به تمامي هنرمندان عرصه سينماي ايران و همچنين خانواده مرحوم ايرج قادري تسليت گفته و آرزو دارم كه همه هنرمندان با حيثيت و آبرو از اين دنيا بروند.
نظرات بینندگان